مسافران مترو به مرز ۳ میلیون نفر می‌رسند

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۷:۴۰:۰۰
کد خبر: ۶۳۰۷۹
مسافران مترو به مرز ۳ میلیون نفر می‌رسند
با ورود واگن های جدید به خطوط و بهره برداری از ایستگاه‌های جدید تا پایان سال میزان جابه جایی‌ها مسافران مترو به 3 میلیون نفر در روز می‌رسد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت : میزان جابه جایی روزانه مترو تا 1 میلیون و 970 هزار نفر رسیده است که در صورت ورود به موقع واگن های جدید به خطوط و بهره برداری از ایستگاه های جدید تا پایان سال می توانیم میزان جابه جایی ها را تا 3 میلیون نفر در روز برسانیم .

علی محمد قلی ها افزود: در تلاشیم در فصل تابستان با تامین قطعات یدکی مورد نیاز نسبت به تعمیرات تمام واگن ها و تجهیزات مترو اقدام کنیم تا با آغاز سال تحصیلی جدید بتوانیم با تمام ظرفیت از خطوط مترو بهره برداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی در خط 4 مترو تهران نیز به صورت تمام وقت شده است گفت : استقبال شهروندان از این خط بسیار خوب بوده به گونه ای که با وجود سر فاصله 9 دقیقه ای حرکت قطارها میزان جابه جایی در این خط روزانه به 153 هزار نفر رسیده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطر نشان کرد : با ورود واگن های جدید سرفاصله حرکت قطارها در این خط به 6 دقیقه کاهش خواهد یافت که پیش بینی می شود با کاهش سرفاصله حرکت قطارها میزان مسافران این خط به شدت افزایش یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز