اشرفی پور به برنا خبر داد

نصب سیستم آنلاین دیجیتال در واحد ۶ سیمان تهران

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۰:۰۰
کد خبر: ۸۳۰۸
نصب سیستم آنلاین دیجیتال در واحد ۶ سیمان تهران
مدیر کل اداره محیط زیست استان تهران گفت: به مناسبت هفته هوای پاک واحد 6 سیمان تهران به عنوان یکی از صنایع آلاینده استان تهران به سیستم آنلاین دیجیتال مجهز می شود.

رسول علی اشرفی پور در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این مطلب اظهارداشت: این سیستم به عنوان یک واحد اندازه گیری بر روی تمامی واحد های آلاینده های استان نصب می شود که میزان آلایندگی را به صورت به روز اندازه گیری می کند در صورتی که میزان آلاینده های واحد صنعتی بیشتر از حد مجاز باشد از ادامه فعالیت این واحد ها خودداری خواهد شد.

وی درباره برنامه های هفته پاک در استان تهران ، افزود: برنامه های هفته هوای پاک در چارچوب برنامه های اعلام شده در ستاد برگزاری مراسم هفته هوای پاک در سطح کشور اجرا خواهد شد به این شکل که در استان های مختلف این برنامه ها از سوی مدیران کل برگزار می شود و در تهران برنامه ها در سطح ملی است.

مدیر کل اداره محیط زیست استان تهران با اشاره به ارتقاء فرهنگ زیست محیطی به عنوان یکی از مهمترین برنامه های این هفته خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های زیست محیطی گسترش برنامه هادر حوزه فرهنگ زیست محیطی است بر این اساس عمده برنامه های سازمان به شکل جامع در این هفته به این امر پرداخته است.

اشرفی پور در ادامه با بیا ن این مطلب از برگزاری همایش صنعت، بهینه سوزی مصرف سوخت و هوای پاک در استان تهران خبر داد و تصریح کرد: پرداختن به صنعت و استاندارد سازی این حوزه یکی از مهمترین مسائلی است که به آن باید توجه بیشتری شود . صنایع ثابت و متحرک (وسایط نقلیه موتوری) از جمله دلایل ایجاد آلایندگی در شهر های بزرگ است بر این اساس شنبه 2 بهمن ماه سال جاری به صنعت ، بهینه سازی مصرف سوخت و هوای پاک نام گذاری شده است.

وی افزود: برگزاری همایش فضای سبز، اجرای طرح محیط یار در بین دانش آموزان ، اجرای برنامه های آموزشی در سطوح مهد کودک ها و مقاطع دبستان برای ارتقاء فرهنگ زیست محیطی از جمله برنامه هایی است که در این هفته در سطح استان تهران برگزار می شود بر این اساس سعی شده است در این برنامه به تمام محورها در حوزه محیط زیست پرداخته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز