مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه:

حضور در بقاع متبرکه ضامن افزایش سطح امنیت اخلاقی است

۱۳۹۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۵:۴۶
کد خبر: ۹۷۱۵۱
حضور در بقاع متبرکه ضامن افزایش سطح امنیت اخلاقی است
ربیعی مشارکت هر چه بیشتر مردم در اجرای طرح های سازمان اوقاف در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی را عامل توسعه اخلاق گرایی و پیش گیری از جرم و بزه در جامعه ارزیابی ک

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، حسن ربیعی برنامه‌های حوزه روابط عمومی درباره اجرای طرح آرامش بهاری در امامزاده ها و بقاع متبرکه کشور را تشریح کرد.

ربیعی سیاست گزاری برای اطلاع رسانی مستمر، موثر و هدفمند به مسافران نوروزی را از مهمترین ضرورت های حوزه روابط عمومی در طرح آرامش بهاری خواند و افزود: این سیاست ها در قالب دستورالعمل اطلاع رسانی طرح نوروزی آرامش بهاری به استان ها ابلاغ شده است.
 
وی ظرفیت‌های رسانه‌ای و وسایل ارتباط جمعی را فرصتی مغتنم جهت تبیین و تبلیغ ابعاد گوناگون این طرح خواند و اظهار داشت: مشارکت هر چه بیشتر مردم در اجرای این طرح و دیگر طرح های سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی به توسعه اخلاق گرایی، گسترش معنویات و پیش گیری از جرم و بزه در جامعه می انجامد.

این مسوول تهیه بروشورهایی شامل معرفی امامزادگان و بقاع متبرکه را اقدامی موثر برای جلب و جذب مسافران نوروزی به سمت ابنیه مقدسه دانست و گفت: ساخت تیزر و نشان آگهی برای پخش از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی در ایام اجرای طرح از جمله راهکارهای روابط عمومی به منظور معرفی طرح و آشنایی مردم با وظایف و عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه است.

ربیعی در ادامه خواستار حضور جدی مدیران اوقاف و امور خیریه استان‌ها در ستاد تسهیلات نوروزی استان‌ها شد و تصریح کرد: با توجه به این‌که هم اکنون دو هزار امامزاده در کشور قابلیت پذیرایی و میزبانی از زایران و مسافران نوروزی را دارد حضور و تثبیت جایگاه اوقاف در این ستاد بسیار ضروری است.
 
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف، ایجاد زمینه برای حضور کارشناسان و مسوولان سازمان در برنامه‌های رادیو و تلویزیونی را از دیگر سیاست‌های سازمان در امر اطلاع رسانی ذکر کرد و ادامه داد: برگزاری مسابقه پیامکی از طریق رادیو و ارسال پیامک انبوه به زائرین و مهمانان بقاع متبرکه به منظور ایجاد جذابیت و علاقمندی در مردم، برای ایام نوروز سال 91 روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر گرفته شده است.

ربیعی تهیه مستندی از برگزاری طرح آرامش بهاری به‌خصوص از برنامه‌های ویژه لحظه تحویل سال نو در بقاع متبرکه را عامل استحکام برنامه‌ها و امکانی جهت آسیب شناسی طرح در آینده دانست و یاد آور شد: برای شناخت ظرفیت‌ها و بررسی کیفیت برنامه‌های به اجرا در آمده، سامانه نظرسنجی از طریق ارسال پیامک برای هموطنان فراهم شده است.

نظر شما