پیام تبریک رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۸۰۸۸۹
پیام تبریک رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن
رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی به مناسبت تولد حضرت زهرا(س) و روز زن، این روز را به تمام بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر تبریک گفت.

نام‌گذاری این روز فرخنده به مناسبت ولادت باسعادت ام‌الائمه(س) به عنوان روز زن، جهت‌گیری روشن‌گرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی در معرفی مسیر تعالی به بانوان ایران اسلامی است

به گزارش سرویس زنان خبرگزاری برنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر متن پیام تبریک محمد فرهادی به شرح زیر است:

“20 جمادی الثانی تقارن با 31 فروردین مصادف با دو رویداد تاریخ‌ ساز در عرصه جهانی است. یکی ولادت با برکت دخت گرامی پیامبر اسلام(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) و دیگری تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرزند حضرت زهرا(س) حضرت امام خمینی(ره) که هر یک شایسته بزرگداشت ویژه است.

الگو دهی و ارائه مصادیق تربیتی یکی از موثرترین و کارسازترین شیوه‌های تربیتی است. تأثیر ارائه الگو در نقش‌پذیری و همانندسازی امری طبیعی و فطری است که در همه انسان‌ها نهفته است.

بدون شک زندگی پربرکت حضرت صدیقه کبری(س) و امام خمینی(ره) الگوی بی‌بدیل تربیتی برای جامعه بشریت و همه فرزندان کشورمان است.

نام‌گذاری این روز فرخنده به مناسبت ولادت باسعادت ام‌الائمه(س) به عنوان روز زن، جهت‌گیری روشن‌گرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی در معرفی مسیر تعالی به بانوان ایران اسلامی است.

برخود لازم می‌دانم این روز پرمباهات را به بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر و خانواده همکاران و داوطلبان محترم تبریک گفته و امید است با همیاری، حضور به موقع و تلاش بی‌وقفه تمام عزیزان در راستای تعالی ارزش‌های انسانیِ جمعیت، قدم‌های مؤثری در سطح ملی و بین‌المللی برداریم.”

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز