مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ثبت احوال کشور خبر داد؛

بیش از ۱۲میلیون ایرانی با نام و القاب فاطمه زهرا (س)

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۳۶:۲۶
کد خبر: ۱۸۰۹۶۲
بیش از ۱۲میلیون ایرانی با نام و القاب فاطمه زهرا (س)
مهدی تدین گفت: بر اساس آمار پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال کشور تا کنون بیش از 12میلیون نفر با نام و القاب حضرت فاطمه(س) نامگذاری شده اند.

به گزارش سرویس شهری خبرگزاری برنا به نقل از نقل از اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل، ˈمهدی تدینˈ گفت: براساس آمار پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال کشور نام فاطمه در حدود چهار میلیون و 200 هزار بار در این پایگاه به ثبت رسیده است.

وی اظهار کرد: همچنین نام های زهرا قریب به دو میلیون و 900 هزار بار ، مرضیه نزدیک به 490 هزار بار، صدیقه قریب به 430 هزار بار، طاهره 470 هزار، راضیه در حدود 240 هزار بار و فاطمه زهرا 68 هزار بار از فراوان ترین نام های حضرت فاطمه (س) است که در پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال کشور برای بانوان ایرانی به ثبت رسیده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل افزود: براساس این آمار، ایرانیان نام های معصومه را حدود یک میلیون و 230 هزار بار، زهره قریب به 340 هزار بار، بتول 240 هزار بار، طیبه در حدود 222هزار بار، فریده نزدیک به 212هزار بار، مهدیه حدود 200 هزار بار، ریحانه قریب به 180هزار بار و سعیده 132هزار بار از القاب حضرت فاطمه (س) است که ایرانیان برای فرزندان خود انتخاب کرده اند و در پایگاه اطلاعات جمعیت کشور ثبت شده است.

نظر شما