رسانه‌های برتر نخستین جشنواره مد و لباس فجر تجلیل می‌شوند

۱۳۹۰/۱۱/۱۰ - ۱۶:۴۸:۴۳
کد خبر: ۹۴۳۰۴
رسانه‌های برتر نخستین جشنواره مد و لباس فجر تجلیل می‌شوند
نخستین جشنواره مد و لباس فجر به منظور تشویق نمایندگان رسانه‌های جمعی، از فعال‌ترین و برترین رسانه‌های حاضر تجلیل می‌کند.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره مد و لباس فجر، در آئین اختتامیه این جشنواره با حضور وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی از برترین رسانه فعال در این جشنواره اعم از خبرگزاری‌ها، نشریات و سایت‌های خبری تخصصی و عمومی تجلیل به عمل می‌آید.

مراسم تجلیل از رسانه‌های برتر در چهار بخش عکس، مقاله، گزارش و خبر و یادداشت‌های منتشر شده از سوی خبرگزاری، سایت‌های خبری، نشریات مکتوب (روزنامه، هفته‌نامه، ماهنامه)، برنامه‌های تلویزیونی، برنامه‌های رادیویی، شبکه‌های رادیو و ویژه‌نامه‌های جشنواره برگزار می‌شود.
 
همچنین، در بخش فعالان رسانه ای نیز از فعالان برتر سرمقاله نویس، نویسنده و منتقد، خبرنگار، گزارشگر،مصاحبه‌گر، پژوهشگر و مقاله‌نویس و عکاس تقدیر می‌شود.
 
مراسم اعلام برترین‌های رسانه نیز پس از استخراج آخرین آمار کمی و کیفی رسانه‌ها درماه‌های بهمن و نیمه اول اسفندماه، در روز 17 اسفندماه در مراسم اختتامیه برگزار می‌شود تا از برگزیدگان زمینه‌های گوناگون عرصه‌ رسانه، با اهدای لوح افتخار و جوایز ارزشمند، تقدیر به عمل آید.

گفتنی است؛ نخستین جشنواره مد و لباس فجر از 11 تا 18 اسفندماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز