فراخوان مشمولان دیپلم و زیردیپلم برای اعزام به خدمت

۱۳۹۱/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۸:۵۷
کد خبر: ۱۱۵۳۵۵
فراخوان مشمولان دیپلم و زیردیپلم برای اعزام به خدمت
تمامی مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم اسفند ماه سال جاری برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، این سازمان ضمن فراخوان تمامی مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان اسفند ماه 1373 برای انجام خدمت دوره ضرورت طی اطلاعیه‌ای اعلام كرد: تمامی مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال‌های مذكور كه برگ آماده به خدمت به تاریخ 19 اسفند ماه سال 1391 دریافت كرده‌اند، باید در ساعت و محلی كه توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

قابل توجه مشمولان ساكن تهران بزرگ
تمامی مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیرغایب مذكور كه دارای برگ آماده به‌خدمت به تاریخ اسفند ماه سال 1391هستند، باید رأس ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 19/12/1391 به محل و مراكزی كه توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراكزآموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حاضر شوند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

قابل توجه مشمولان ساكن سایر استان‌های كشور
تمامی مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب مذكور كه دارای برگ آماده به‌خدمت به تاریخ اسفند ماه سال 1391 هستند نیز باید رأس ساعت 7 صبح شنبه مورخ 19/12/1391 به معاونت وظیفه عمومی استان محل سكونت مراجعه کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذكر است: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود.

گفتنی است؛ آن دسته از مشمولانی كه به هر دلیل تاكنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه به مراكز آموزش نشده‌اند، می توانند به نزدیكترین دفاتر خدمات الكترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و با دریافت برگ مذكور، بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز