رادان:

امنیت از ستون‌های تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی است

۱۳۹۲/۰۱/۰۷ - ۲۳:۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۱۶۷۷۴
امنیت از ستون‌های تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی است
جانشین فرمانده ناجا گفت: در تحقق فرمان مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال 92 ˝برقراری امنیت˝ از ستون های تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، سردار احمدرضا رادان جانشین فرمانده ناجا در جمع فرماندهان انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به کاهش 28 درصدی تلفات جاده ای در سال 91 در استان خراسان رضوی گفت: در سال 91 کاهش تلفات جاده‌ای در سطح کشور شش درصد بوده که با توجه به کاهش 28 درصدی تلفات در استان خراسان رضوی نقش این استان در کاهش آمار تلفات در کشور بسیار تاثیر گذار بوده است.

رادان با بیان اینکه استان های خراسان رضوی، اصفهان، فارس، البرز و تهران نقش تعیین کننده ای در میزان کاهش تلفات دارند، افزود: کاهش تلفات در این استان ها با توجه به گستردگی آنها در کاهش آمار تلفات کشوری محوری و تعیین کننده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار امسال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" گفت: از آنجا یکی از ستون‌های اصلی تحقق این شعار "امنیت" است، با حداقل نگاه وظیفه‌ای به این مقوله در تحقق امنیت خصوصاً در حماسه سیاسی که تبلورش انتخابات است کارکنان پلیس نقش حساسی در تحقق شعار ولی امر خود دارند.

جانشین فرمانده ناجا در خصوص تدابیر پلیس در تحقق این شعار گفت: پلیس با کنترل مرزها و برخورد با قاچاق کالا و ارز با انجام فعالیت‌های گسترده نقش اساسی و تعیین کننده‌ای در تحقق شعار حماسه اقتصادی دارد و در اجرای این فرمان حماسه ساز خواهد بود.

وی در ادامه از اقدامات خوبی که توسط فرمانده و مدیران این استان در سال 91 انجام شد به‌ویژه طرح های جمع آوری معتادان و فروشندگان مواد مخدر در نقاطی از سطح شهر مشهد و اقدامات نوروزی پلیس رضوی تقدیر کرد.





نظر شما