جانشین انتظامی خراسان جنوبی:

کشف ۲ تن مواد مخدر در کشور

۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۷:۵۵
کد خبر: ۱۲۰۳۱۸
کشف ۲ تن مواد مخدر در کشور
سرهنگ ابراهیمی از کشف 2 تن و 111 کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین در بیرجند طی یك عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ،  ابراهیمی جانشین انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر،‌ ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی علی آباد بیرجند حین کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده تریلی تانکر گاز که از سمت گمرک میر جاوه به مقصد استان‌های غرب کشور در حرکت بود مشکوک و خودرو را متوقف کردند.


جانشین انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: پلیس با انتقال تانکر گاز به داخل ایستگاه و پس از چند ساعت بازرسی از قسمت‌های مختلف خودرو ‏، 2 تن و 111 کیلو گرم مواد مخدر از نوع مرفین را که در 186 بسته به طرز ماهرانه‌ای جا ساز شده بود ، کشف کردند.


وی عنوان کرد: جهش علمی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی موجب شده است تا ماموران انتظامی قادر به کشف پیچیده ترین روش‌های قاچاق مواد افیونی بوده و باندهای کلان تهیه و توزیع مواد مخدر را متلاشی کنند. 


ابراهیمی خاطر نشان کرد :پلیس با تمام توان به برخوردهای قاطعانه خود با سودگران مرگ ادامه داده و اجازه نخواهد داد دشمنان با رواج اعتیاد و زمین گیر كردن جوانان، روند پیشرفت ایران اسلامی را دچار خلل كنند.


وی در پایان گفت : در این عملیات یک نفر قاچاقچی دستگیر که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز