بیانیه نیروی انتظامی به مناسبت خلق حماسه سیاسی؛

انتخابات ۲۴ خرداد به صحنه نمایش صلابت جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۸:۱۰
کد خبر: ۱۲۶۱۵۸
انتخابات ۲۴ خرداد به صحنه نمایش صلابت جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه‌ای، حماسه بزرگ سیاسی کشور را رخ داد بزرگ و نمایش انسجام و اعتماد یك ملت دانست.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
 
یكی از شگفتی‌های بی‌بدیل انقلاب اسلامی ، ”بازتعریف“ فرایندها، پدیده‌‌ها و مفاهیم اجتماعی است. به عنوان مثال ، پدیده ”انتخابات “ كه در گفتمان غالب جهان به فرایند برگزیده شدن رجال مدنی و سیاسی برای مناصب مختلف حكومتی اطلاق می‌گردد و در همان سطح محدود می‌ماند، در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معنا و مفهومی بسیط تر یافته است. چه، در 34 سال گذشته، انتخابات افزون بر آن كه موجب نمایش عینی ”مردم سالاری دینی” شده است، به زمینه و بستری برای مضاعف شدن انسجام عمومی تبدیل گردیده و روحیه جمعی مردم عزیز ایران اسلامی را نیز دو چندان ساخته است و به همین سبب، بدنبال برگزاری هر انتخاباتی در ایران، دشمنان كشور چندین گام عقب نشسته‌اند و تصریحاَ یا تلویحاَ شكست اقدامات روانی- رسانه‌ای و سیاسی – دیپلماتیک خود را اعتراف كرده‌اند.

انتخابات 24 خرداد نیز نه تنها از این قاعده تحكیم شده مستثنی نیست بلكه حتی پیامدهای فزون تر و نیكوتری نیز در پی دارد كه در سطور زیر برخی از آنها به اجمال از لحاظ می‌گذرند:

نخست آن‌كه، حضور پرشمار و مشاركت فراوان مردم بصیر، آگاه، فهیم و خردمند كشورمان در پای صندوق رای ”حماسه سیاسی“ مورد تاكید رهبر فرزانه انقلاب را به نیكوترین شكل ممكن محقق ساخت. فراگیری این حماسه آنچنان وسیع و فراگیر بود كه نه تنها هرگز از یاد و خاطر آحاد مردم كشورمان نخواهد رفت بلكه مردم سایر كشورها نیز از آن به عنوان ”رخ داد بزرگ” و نمایش انسجام و اعتماد یک ملت یاد خواهند كرد.

دوم آنكه، انتخابات 24 خرداد آشكار ساخت كه با وجود تلاش مستمر دشمنان داخلی و خارجی نظام و انقلاب برای ایجاد شكاف بین ملت و دولت و عمق بخشی روز افزون آن شكاف ”اعتماد“ ملت بزرگ ایران به نظام و رهبری معظم انقلاب اسلامی به سطح حداكثری رسیده است و از این پس هیچ عامل و مانعی نمی‌تواند خللی در آن پدید آورد.

سوم آنكه، این انتخابات همانند تمام كنش‌های اجتماعی و مردمی دیگر، نشان داد كه پلیس و مردم با همراهی و همكاری یكدیگر می‌توانند آنچنان سطح امنیت عمومی را تعالی بخشند كه همگان بدون هیچ دغدغه و بیم و هراسی، تكلیف خود را به سامان برسانند و از حق خویش آنگونه كه دوست دارند استفاده نمایند.

چهارم آنكه، مردم عزیز كشورمان در روزهای منتهی به روز 24 خرداد و در این روز ”حماسه آفرینی“ با تمام وجود دریافتند كه پلیس ایران از چنان اقتدار و توانی برخوردار است كه نه تنها قادر است هر تهدید و خطری را از میان براند بلكه می‌تواند از انعقاد نطفه شوم هر خطر و تهدیدی نیز جلوگیری نماید.

خلاف نظر و باور دشمنان، انتخابات 24 خرداد از یک سو به صحنه نمایش صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد و از دیگر سو به همگان نشان داد که سرمایه اجتماعی نظام و میزان اعتماد مردم به آن نه تنها كاهش نیافته بلکه از یك رشد فزاینده و غیر قابل تصور آنان برخوردار شده است .


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز