احمدی‌مقدم در مراسم تجلیل از خانواده شهدای ناجا:

خانواده معظم شهداء، بیمه‌نامه نظام هستند

۱۳۹۲/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۴۳۹۴۳
خانواده معظم شهداء، بیمه‌نامه نظام هستند
فرمانده نیروی انتظامی با بیان این‌که خانواده معظم شهداء بیمه‌نامه نظام هستند، گفت: به برکت شهداء و خانواده‌های آنها بسیاری از توطئه‌های دشمن خنثی و دفع شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار اسماعیل احمدی مقدم در مراسم تجلیل از 13 هزار خانواده شهید ناجا، رونمایی از تمبرشهدای نیروی انتظامی و کتاب زندگی نامه شهید سبحانی و کتاب جانباز رئوف اظهار داشت: مسیر ناجا شهادت و خط سرخ ولایت است و انقلاب ما برگرفته از نهضت عاشورا است که برای احیای ارزش های دینی و امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شد.

وی افزود: کسانی که در نیروی انتظامی مشغول خدمت هستند، عاشق شهادت می‌باشند و لباس شهادت به تن کرده‌اند هرچند توفیق شهادت نصیب عده‌ای خواهد شد .

فرمانده ناجا با اشاره به ویژگی منتظران گفت: آنان هرگز مسیر خود را فراموش نکرده و در این راه، سست نمی‌شوند و هدف آنها با شهدای زنده (جانبازان) و شهدایی که به جوار حق رفتند یکی است اما زمان برای رسیدن به وصال حق متفاوت است. 

این مقام انتظامی با بیان این‌که اگر کسی، خدمت در نیروی انتظامی را تنها شغل و کسب درآمد بداند، اشتباه کرده است، گفت: روحیه فداکاری ، اعتقاد به اباعبدا... و بیعت با ولایت از اصول اساسی نیروی انتظامی است. 

وی با اشاره به حدیث پیامبر(ص) که «نگهبانی در شب افضل از هزار ماه عبادت است» گفت: عبادت فردی مقدمه خدمت به مردم است و در صورتی که این عبادت، به ارزش منجر نشود فاقد اعتبار است.

احمدی مقدم با بیان این‌که شهادت یک توفیق است، تصریح کرد: انسان باید تا مرز شهادت آماده باشد و در صورتی که در مسیر انتظار سستی نکند، به اهداف خود پایبند باشد و دچار خطا نشود، امید داشته باشد که در صف شهداء قرار می‌گیرد. 

این مقام انتظامی، خانواده معظم شهداء را از افتخارات نظام دانست و گفت: آنها مهم ترین سرمایه خود را که خانواده و یا فرزندانشان هستند تقدیم کرده اند.

وی به مادر شهیدی که در کنار مزار فرزندش دهها سال زندگی کرده بود اشاره کرد و گفت: خوشا به حال خانواده شهداء که بیمه شدند و این پاداش بزرگی در نزد خداوند برای آنان است.

احمدی مقدم بهترین لحظه های خود را زیارت قبور شهداء و خانواده آنها عنوان کرد و خطاب به خانواده شهداء گفت: از اینکه شما با مشکلات زیادی مواجه هستید و ما قادر نیستیم آنها را برطرف کنیم احساس شرمندگی می کنیم لذا از خداوند متعال می خواهیم که شرمندگی ما را به حساب کوتاهی ما ننویسد. 

وی تصریح کرد: امیدوارم از کسانی باشیم که شهداء برای ما دعوتنامه بنویسند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: بخشی از حیات مادی ما زندگی و بخش دیگر آن مرگ است ؛ انسان های غافل کسانی هستند که با چشمان بسته، در دنیا زندگی می کنند.فرمانده ناجا در خاتمه گفت: خداوند را شاکر هستیم که به ما توفیق داد در مسیر آرامش و امنیت مردم ، خادم و خدمتگزار آنها باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز