سلطان خفه کنی کشور دستگیر شد +عکس

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۳:۳۷:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۹۳
سلطان خفه کنی کشور دستگیر شد +عکس
سلطان سارقان کشور که به روش خفه کنی اقدام به سرقت می کرد، توسط مأموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، چندی پیش مأموران پلیس آگاهی در جریان سرقت های سریالی به روش خفه کنی قرار گرفتند. بلافاصله تیم های ویژه ای از اداره هجدهم پلیس آگاهی خواستار رسیدگی به موضوع شدند.




در بررسی های اولیه مشخص شد امیر ملقب به امیر قمی از سال 85 و پس از آزادی از زندان اقدام به راه اندازی باند خفه کنی کرده است. با تحقیقات ویژه پلیس هفته گذشته مأموران موفق شدند متهم 38 ساله را در مخفی گاه خود در یک کارگاه چوب بری شناسایی و دستگیر کنند.



با انتقال متهم به اداره آگاهی، وی در بازجویی اولیه گفت: پس از آزادی از زندان اقدام به راه اندازی باند سرقت به روش خفه کنی کردم. به همین دلیل باندهای متعددی به اسم های سیاه تیری و جواد صادقی را در منطقه اتابک را راه اندازی کردم. نوچه هایم در این روش اقدام به گرفتن دهان و بینی طعمه ها کرده و از این طریق اموال سرقت می کردم. سرقت هایم بدون هیچ نقصی انجام می شد تا اینکه چندی قبل توسط مأموران شناسایی و دستگیر شدم.

گفت‌وگوی برنا با سلطان روش سرقت خفه کنی

چند سال داری و چقدر درس خوانده ای؟
- 38 سال دارم و تا سوم راهنمایی درس خوانده ام، اما به دلیل مشکلات مالی درس را رها کرده و در یک چاپخانه به عنوان کارگر مشغول به کار شدم.

چرا دست به سرقت زدی؟
- به دلیل مشکلات مالی مجبور شدم سرقت کنم. برای اینکه روشی متفاوت نسبت به سایر سارقان داشته باشم، روش خفه کنی را از یک فیلم یاد گرفتم و اجرا کردم. بعد از اینکه در سه سرقت از این روش پول هنگفتی به جیب زدم تصمیم گرفتم، باندهای مختلفی را تشکیل دهم و به عنوان سردسته سارقان خفه کنی به فعالیت بپردازم.

آیا تا به حال دستگیر شده بودی؟
- در سال 79 به دلیل فروش مواد مخدر شیشه و قاچاق کالا دستگیر و به 10 سال حبس محکوم شدم، اما در سال 85 با همکاری یکی از دوستان و سپردن وثیقه از زندان آزاد شدم و به اقدامات مجرمانه خود ادامه دادم.

به گزارش برنا، افرادی که  خود و یا بستگانشان به روش خفه کنی مورد سرقت قرار گرفته اند، می توانند برای شناسایی متهم و شکایت به اداره هجدهم پلیس آگاهی شکایت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز