جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خبر داد؛

۹۳، سالی سخت برای سارقان و موادفروشان خرد

۱۳۹۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۷:۴۵
کد خبر: ۱۷۶۴۹۸
۹۳، سالی سخت برای سارقان و موادفروشان خرد
رادان، سال جدید را سال سختی برای سارقان و مواد فروشان خرد عنوان کرد و گفت: برخورد نیروی انتظامی با سارقان و مواد فروشان خرد در سال 93 برخورد سختی خواهد بود.

بهگزارش سرویس اجتماعی برنا، سردار احمدرضا رادان در سفر به هرمزگان با توجه به شعار امسال که با نام " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" توسط رهبر فرزانه انقلاب تعیین شده، نقش نیروی انتظامی را در تحقق فرمان معظم له مفید و موثر دانست و اظهار کرد: این نقش باید مورد توجه جدی فرماندهان و مسوولان انتظامی قرار گیرد و نیروی انتظامی در خیلی از موضوعات همانند اقتصاد و فرهنگ، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حمایت از صاحبان سرمایه صحیح و درست و برخورد با صاحبان نادرست سرمایه در تحقق فرمان مقام معظم رهبری به خوبی ماموریت خود را انجام دهد.

وی یادآور شد: در مدیریت جهادی همه مسئولان و مدیران بررسی نمایند که با همین داشته‌های خودشان چگونه می‌توانند عمل کنند که بدون افزایش عده و عُده، نقش خود را در تحقق اهداف مقام معظم رهبری ایفا نمایند.

جانشین فرمانده ناجا ضمن تأکید به فرماندهان و مسئولان انتظامی به داشتن روحیه و مدیریت جهادی در سال 93 و در دستور جدی قرار دادن تدابیر سردار فرمانده محترم ناجا درباره مبارزه جدی و مستمر با سارقان خرد و قاچاقچیان مواد مخدر و کالا و سوخت، تصریح کرد: سایر فرماندهان باید تلاش کنند و به گونه‌ای عمل نمایند که در سال جاری عرصه بر سایر مجرمان و سارقان تنگ شده و اجازه هیچ گونه تحرک و فعالیت مجرمانه پیدا نکنند؛ چرا که اگر روند سرقت آنها رو به افزایش باشد و کنترلی صورت نگیرد، این افزایش‌ها نگران کننده است و احساس امنیت را در جامعه پایین می آورد و زمانی که احساس ناامنی در جامعه بالا رود، اعتماد مردم نه تنها به پلیس بلکه به حکومت نیز کم خواهد شد.

وی ادامه داد: سرقت‌های خشن در کشور در تعطیلات نوروز امسال 60 درصد کاهش داشت.

سردان رادان افزود: امسال در تعطیلات نوروز 500 هزار نفراز ماموران نیروی انتظامی نظم و امنیت مسافران نوروزی را در سه بخش امداد و نجات، راهنمایی و رانندگی و تامین امنیت عمومی تامین می‌کنند.

جانشین فرمانده ناجا در پایان گفت: با مبارزه با قاچاق مواد مخدرو قاچاق اقلام و خرده فروشان نیز در حوزه فرهنگی شعار امسال را محقق می کنیم.

93 سالی سخت برای سارقان و موادفروشان خرد
سردار رادان در سفر به استان گیلان نیز با بیان اینکه وقتی عزم ملی مطرح است، ما باید با همین امکانات و با مدیریت جهادی خدمت خود را افزایش دهیم، اظهار کرد: نیروی انتظامی با احصاء شعار مقام معظم رهبری نقش تعیین کننده ای در بخش مبارزه با قاچاق و مفاسد اقتصادی، تامین امنیت صاحبان سرمایه درست، مقابله با قاچاقچیان و صاحبان سرمایه های نادرست و مقابله با بر هم زنندگان نظم اقتصادی دارد.

سردار رادان با بیان اینکه صرف نظر از کار حجمی، بایستی کار هدفدار انجام شود، تصریح کرد: اولویت‌های اصلی فرماندهی ناجا در سال جدید مرزبانی، مبارزه با سارقان و کاهش وقوع سرقت، امنیت اخلاقی و مبارزه با مواد فروشان خرد و در نهایت افزایش احساس امنیت مردم است.

وی سال جدید را سال سختی برای سارقان و مواد فروشان خرد عنوان کرد و افزود: برخورد نیروی انتظامی با سارقان و مواد فروشان خرد در سال 93 برخورد سختی خواهد بود.

جانشین فرمانده ناجا لازمه مدیریت جهادی را حرکت به سوی تغییر عنوان و تصریح کرد: مدیر خوب مدیری است که در کنار انضباط، پویا باشد.

وی با اعلام اینکه ساز و کار پلیس افتخاری از ستاد کل نیروی‌های مسلح ابلاغ شده و در 13 استان در اولویت اجرایی قرار گرفته است، گفت: استان گیلان یکی از این استان‌ها بوده که می تواند پلیس افتخاری داشته باشد.

سردار رادان با اشاره به اینکه سال93، سال سختی برای سارقان خواهد بود، تصریح کرد: شروع به کار پلیس افتخاری در کنار کلانتری ها، یگان امداد و سایر واحدهای خدماتی و مراقبتی می تواند در کنارهم، لایه‌های امنیتی را تقویت کند.


از برخورد با خرده فروشان مواد مخدر تا رصد مرزها، برنامه های پلیس در سال جدید
جانشین فرمانده نیروی انتظامی، برخورد با مواد فروشان خرد و معتادین پر خطر، توجه بیشتر در حوزه مرزبانی خصوصاً مرزهای شمال غرب، جنوب شرق و بخشی از دریا را از دیگر برنامه های پلیس در سال 93 اعلام کرد. 

سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید از اقدامات و فعالیتهای قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو و تسلیت ایام فاطمیه، اظهارکرد: نیروی انتظامی در ایام نوروز با اجرای طرح نوروزی چند هدف را دنبال می‌کند؛ در بخش انتظامی، تامین امنیت مسافران و در عین حال شهرهای مسافر پذیر مورد توجه است.

جانشین فرمانده ناجا از کاهش 37 درصدی تلفات رانندگی در نوروز 93 خبر داد و گفت: دو عامل اصلی در بروز حوادث رانندگی، شتاب زدگی و عدم استراحت کافی رانندگان است.

سردار رادان خاطرنشان کرد: امیدواریم سال 93 در حوزه راهنمایی و رانندگی، سال کاهش تلفات جاده‌ای باشد.

وی همچنین با هشدار به مجرمان گفت: برنامه‌های مهمی در راستای مقابله با سارقان در دستور کار داریم و با همکاری دستگاه قضا با مجرمان به شدت برخورد می‌شود.

سردار رادان برخورد با مواد فروشان خرد و معتادان پر خطر، توجه بیشتر در حوزه مرزبانی خصوصاً مرزهای شمال غرب، جنوب شرق و بخشی از دریا را از دیگر برنامه‌های پلیس در سال 93 اعلام کرد.

جانشین فرمانده ناجا از پیگیری ویژه بحث امنیت اخلاقی در سال جدید نیز خبرداد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز