حسادت زنانه عامل هتک حیثیت فیسبوکی

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۲۰:۵۵
کد خبر: ۱۸۵۲۵۰
حسادت زنانه عامل هتک حیثیت فیسبوکی
رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری دو عامل هتک حیثیت و نشر اکاذیب علیه یک زن جوان در اینترنت خبر داد.

به گزارش سرویس حوادث خبرگزاری برنا، سرهنگ سید محسن عرفانی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر اینکه صفحه‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی در اینترنت ایجاد شده و با انتشار اکاذیب باعث هتک حیثیت وی شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های فنی و پلیسی انجام شده دو زن جوان که از دوستان دوره دانشجویی شاکی بودند در این زمینه شناسائی و با دستور قضایی، دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند. 

سرهنگ عرفانی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی انجام شده اعتراف کردند در زمان دانشجویی با شاکی آشنایی داشته و با دیدن موقعیت کاری برتر پیش آمده برای وی با ارسال پیام‌های غیر اخلاقی اقدام به ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت شاکی کرده‌اند و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رییس پلیس فتا خراسان رضوی در پایان به شهروندان توصیه کرد: با توجه به قابلیت‌های فضای مجازی و انتشار سریع عکس در این فضا، کاربران برای حفظ حریم خصوصی خود هرگز عکس و فیلم شخصی خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند.

نظر شما