خط تولید آبلیموی غیربهداشتی پلمپ شد

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۹:۵۱:۲۷
کد خبر: ۲۰۳۳۲۳
خط تولید آبلیموی غیربهداشتی پلمپ شد
ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس پاکدشت با همکاری نمایندگان شبکه بهداشت‌ودرمان خط تولید آبلیموی غیربهداشتی را پلمپ وبیش از 200هزار لیتر آبلیمو را توقف کردند.

به گزارش سرویس انتظامی خبرگزاری برنا، سرهنگ "قدسی" فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با اعلام این خبر گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان یکی از کارخانه های صنایع غذایی را که اقدام به تهیه و توزیع آبلیموی غیربهداشتی می کرد را شناسایی کردند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی ماموران و کارشناسان با حضور در این کارخانه، خط تولید و قسمتهای مرتبط با تولید آبلیمو را پلمب و بیش از 200 هزار لیتر آبلیموی غیر بهداشتی تهیه شده در انبار را نیز توقیف کردند.

سرهنگ قدسی در پایان با اشاره به اینکه تولید محصولات غذایی غیر بهداشتی تهدیدی جدی برای سلامت جامعه است و باعث زیان های غیر قابل جبران می باشد عنوان کرد: بنا به گزارش شبکه بهداشت تا کنون 11 استان کشور از این شرکت شکایاتی مبنی بر غیر بهداشتی بودن آبلیمو های تولیدی و اثرات سو آن داشته اند که پلمب خط تولید این کارخانه گام بزرگی در جهت حفظ و ارتقای سلامت هموطنان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز