رییس پلیس راه ایلام:

۲دستگاه کامیون با بیش از ۳۴میلیون ریال خلافی در ایلام توقیف شد

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۶:۲۲:۳۴
کد خبر: ۲۰۶۲۶۱
۲دستگاه کامیون با بیش از ۳۴میلیون ریال خلافی در ایلام توقیف شد
پس از بررسی سوابق خودرو ها توقیف و مشخص شد به ترتیب دارای 22 میلیون و 55 هزار ریال و 11 میلیون و 700 هزار ریال خلافی در سوابق خود دارند.

سرهنگ " نورالله خادم " رئیس پلیس راه ایلام، از توقیف2 دستگاه کامیون با خلافی بیش از 34میلیون و 250 هزار ریال جرائم رانندگی معوق در این استان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا در ایلام، سرهنگ "نورالله خادم" با اعلام این خبر گفت: پلیس راه "ایلام – کرمانشاه " هنگام گشت زنی و کنترل تخلفات و برقراری امنیت بین راهی 2 دستگاه کامیون باری بنز را که مرتکب تخلف شده بودند را متوقف کردند.

وی افزود: پس از بررسی سوابق خودرو ها توقیف ومشخص شد به ترتیب دارای 22 میلیون و 55 هزار ریال و 11 میلیون و 700 هزار ریال خلافی در سوابق خود دارند.

این مقام مسئول اضافه کرد: بلافاصله خودروها برابر قانون رسیدگی به تخلفات به پارکینگ منتقل تا نسبت به پرداخت دیون و معوقات دولتی اقدام کنند.

سرهنگ خادم درادامه با تأکید بر اجرای قوانین و مقررات گفت: زیر ساخت های جدید الکترونیکی باعث شده که به صورت آنلاین اطلاعات مربوط به گواهینامه و پلاک وسایل نقلیه در دسترس باشد و سرعت در اعمال مجازارت ها که از ساز و کارهای قوی نیل به بازدارندگی ست تقویت شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز