آموزش و آگاهسازی، مرحله اول جذب سرمایه های اجتماعی است

۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۱:۳۷
کد خبر: ۲۳۳۵۵۴
آموزش و آگاهسازی، مرحله اول جذب سرمایه های اجتماعی است
فرمانده انتظامی شاهرود با تاكید بر نقش آموزش در پیشگیری از جرایم، آگاهسازی و آموزش اقشار مختلف مردم را پیش زمینه جلب مشاركت‌های مردمی و جذب سرمایه‌های اجتماعی دانست.

به گزارش سرویس انتظامی برنا،فرمانده و جمعی از مسئولان انتظامی شاهرود با رئیس انست. دادسرای نظامی این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه سرهنگ"غلامرضا کاظم زاده" به نقش موثر آموزش در پیشگیری از جرایم اشاره کرد و گفت:آموزش در حوزه قضایی نقش مهمی در پیشگیری از جرایم دارد و در نظام مقدس اسلامی همواره پیشگیری از وقوع جرم بر اصلاح مقدم و از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.

كاظم زاده با تاكید بر نقش آموزش در پیشگیری از جرایم، آگاهسازی و آموزش اقشار مختلف مردم را پیش زمینه جلب مشاركت های مردمی و جذب سرمایه های اجتماعی دانست

وی به اهمیت سلامت در فضای داخلی نیروی انتظامی اشاره و اضافه كرد: تنها وقتی می توان بر عمكرد پلیس در راستای ارتقای امنیت در جامعه امیدوار بود كه از سلامت درونی آن مطمئن باشیم.

سرهنگ كاظم زاده با تأکید بر تعامل بیش از پیش دستگاه قضایی با نیروی انتظامی، خروجی این تعامل را تحقق امنیت در جامعه خواند که حاصل آن جلب رضایت مردم و خشنودی خداوند متعال خواهد بود.

در ادامه رئیس دادسرای نظامی شهرستان شاهرود ضمن عرض تبریک انتصاب فرمانده انتظامی شاهرود، استان سمنان را یکی از امن ترین استانهای کشور دانست و گفت بحمد ا... در شهرستان شاهرود نیروهای مسلح از پرسنلی خدوم ،مومن ومردم دار هستند.

"رحیمی" خدمت به مردم و ارتقاء احساس امنیت در سطح کشور را از وظایف مشترک نیروی انتظامی و قوه قضاییه عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم هر دو دستگاه با تعامل و ارتباط منطقی بتوانند نقش خود را در این ماموریت حساس به خوبی ایفا کنند.

وی ادامه داد:همکاری هرچه بیشتر این دو دستگاه باعث تسریع در رسیدگی به امور، رفع نواقص و مشکلات و تسریع در پاسخگویی و نهایتا رضایت مردم و ارتقاءامنیت جامعه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز