دپوی ۵۱ هزار لیتر سوخت خارج از شبكه

۱۳۹۳/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۱:۰۹
کد خبر: ۲۳۹۱۷۹
دپوی ۵۱ هزار لیتر سوخت خارج از شبكه
فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت استان گلستان از كشف 51 هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبكه توزیع خبر داد.

سرهنگ "محمد اكبریان" در تشریح این خبر اظهار كرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و برابر اخبار رسیده مبنی بر قاچاق گازوئیل توسط یکی از رانندگان تانکر سوخت در مینودشت، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام فعالیت‌های اطلاعاتی و پلیسی در نهایت راننده تانكر مورد نظر در محل پمپ بنزین و در هنگام سوخت‌گیری با کارت های جعلی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مینودشت تاكید كرد: در بازرسی از این تانكر سوخت مشخص شد این تانكر دارای یك باك اضافه یك هزار لیتری نیز است كه سوخت‌های قاچاق خود را از طریق این باك جابجا می‌كرده است.

سرهنگ اكبریان بیان كرد: پس از دستگیری متهم با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از منزل این متهم 39 عدد كارت سوخت غیرمجاز كشف شد.

وی اضافه كرد: پس از به دست آمدن این مستندات ماموران موفق شدند محل دپوی سوخت‌هایی كه این فرد به صورت غیرمجاز تهیه كرده بود كشف كنند كه در مجموع این متهم بیش از 51 هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبكه توزیع را دپو كرده بود كه ارزش ریالی این مقدار سوخت خارج از شبكه 510 میلیون ریال بوده است.

فرمانده انتظامی مینودشت در پایان ابراز كرد: متهم پس از تشكیل و تكمیل پرونده و مستندات لازم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

نظر شما