به میزبانی استان سمنان

مرحله کشوری المپیاد فرهنگی ورزشی جوانان هلال احمر برگزار می شود

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۶:۰۹
کد خبر: ۲۵۳۴۹۷
مرحله کشوری المپیاد فرهنگی ورزشی جوانان هلال احمر برگزار می شود
معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر از برگزاری مرحله کشوری المپیاد فرهنگی ورزشی اواخر بهمن و اوایل اسفند خبر داد.

به گزارش گروه حوادث برنا، امیرلـله گانی گفت: مرحله کشوری المپیاد فرهنگی، ورزشی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در اواخر ماه بهمن و اوایل اسفند به میزبانی استان سمنان برگزار می شود.

وی افزود: این المپیاد در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود که مرحله استانی آن آغاز شده و استان ها هم اکنون در حال برگزاری آن هستند.

معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر به تشریح جزئیات بیشتری از این المپیاد پرداخت و بیان کرد: این المپیاد به صورت مجزا ویژه آقایان و خانم ها در رشته های ورزشی مختلف با رویکرد امدادی برگزار می شود و آقایان پس از ثبت نام می توانند در سه رشته فوتسال، شنا و نجات غریق و آمادگی جسمانی با رویکرد امدادی و خانم ها در سه رشته والیبال، شنا و نجات غریق و آمادگی جسمانی با رویکرد امدادی رقابت کنند.

امیر لـله گانی در ادامه گفت: در هر کدام از این رشته ها تیم های برتر از هر استان به مرحله کشوری راه می یابند که در اواخر بهمن و اوایل اسفند ماه به میزبانی استان سمنان به رقابت خواهند پرداخت.

معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر ابراز امیدواری کرد: شروع فعالیت های تربیت بدنی در سازمان جوانان زمینه ساز تربیت جوانانی با اخلاق و سالم باشد که بتوانند مروج فعالیت های امدادی، داوطلبانه و بشردوستانه در کشور باشد.

وی همچنین از ورزش به عنوان روشی جهت جذب و نگهداشت اعضای داوطلب جوان در سازمان جوانان هلال احمر نام برد و افزود: استفاده از سالن های ورزشی جمعیت در سراسر کشور می تواند به عنوان یکی از خدماتی باشد که سازمان در اختیار اعضای داوطلب خود قرار می دهد. 

گفتنی ست؛  پس از احیاء اداره تربیت بدنی در ابتدای سال ۹۳ تا کنون فعالیت های مختلف ورزشی نظیر برگزاری ۴ دوره ۳۵۰ نفره جنگل نوردی، دو دوره ۳۵۰ نفره کویرنوردی، فتح قله دنا توسط ۳۵۰ نفر از اعضای سازمان جوانان و حمایت مالی از تیم های ورزشی استان ها انجام پذیرفته است.

نظر شما