۷ میلیون و ۹۰۰ هزار نخ سیگار مسروقه در اسلام آباد کشف شد

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۰:۱۹
کد خبر: ۲۵۳۵۹۹
۷ میلیون و ۹۰۰ هزار نخ سیگار مسروقه در اسلام آباد کشف شد
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف بزرگترین محموله سیگار مسروقه توسط کار کنان انتظامی شهرستان ˝ اسلام آبادغرب˝ خبر داد.

به گزارش گروه انتظامی برنا، سردار" منوچهر امان اللهی " گفت :کارکنان انتظامی شهرستان "اسلام آباد غرب "در یک عملیات پلیسی موفق به کشف محموله مسروقه سیگار خارجی به مبلغ 20 میلیارد ریال شدند.

وی افزود : در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به سرقت محموله بار گمرکی سیگار که از یکی از استان های جنوبی به طرف مرز کشور همسایه در حرکت بوده نمودند و محموله را در انباری دپو کرده اند و قصد فروش آن را دارند.سرتیپ " امان اللهی " افزود: با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی ، متهمان شناسایی و در عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس انتقال شدند.

امان اللهی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد که محموله سیگار توسط یک دستگاه تریلر از "بندر عباس "به طرف مرز "باشماق مریوان" بار گیری که در بین راه تریلر توسط سارقان سرقت می شود .

فرمانده انتظامی استان بیان کرد:شب گذشته که این افراد قصد فروش سیگارها را داشتند با هوشیاری پلیس کلیه افراد دستگیر و محموله سیگارها کشف و ضبط می شود.

"امان اللهی" در ادامه تصریح کرد:در بازرسی از انبار مورد نظر 7 میلیون و 900 هزار نخ سیگارت خارجی در مارکهای مختلف کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این رابطه 6 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شده و دو نفر از آنان هر کدام با قرار سه میلیارد روانه زندان شدند.

سردار امان اللهی " گفت:ارزش ریالی این محموله بالغ بر 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز