انهدام باند سارقان مغازه و لوازم خودرو در ˝هفت چنار˝ تهران

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۵:۵۱
کد خبر: ۲۵۵۶۳۰
باند سارقان مغازه و لوازم خودرو در هفت چنار تهران طی عملیات پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش گروه انتظامی برنا، سرهنگ "اکبر مرادی" رییس کلانتری 111هفت چنار در تشریح خبر فوق اظهار کرد: در پی شكایت تعدادی از شهروندان محدوده هفت چنار در خصوص سرقت مغازه و لوازم خودرو، ماموران دایره تجسس این کلانتری تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

مرادی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد فردی به نام "شهروز " كه یکی از سارقان سابقه دار لوازم خودرو و موتورسیكلت در محدوده مذکور است که پیش از این مدتی را در زندان به سر برده و اکنون پس از رهایی از زندان به سراغ کارهای خود رفته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از شناسایی پاتوق متهم و کنترل شبانه روزی وی، پلیس ضمن هماهنگی با مقام قضایی طی عملیات غافلگیرانه وی را به همراه همدستانش در مخفیگاه دستگیر کرد؛ در بازرسی از محل دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه، مقادیری شیشه ، تعدادی تلفن همراه ، چندین حلقه ‏لاستیک های خودرو و تعداد 38 قلم اموال ‏مسروقه به ارزش مالی 60 میلیون تومان كشف شد .

سرهنگ مرادی در خاتمه گفت: متهم به همراه همدستانش به نام های " محسن"‌،"سعید"،" كاظم"،"مرتضی" و "محمد" پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های پلیسی به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه ها، لوازم داخلی خودرو و موتورسیكلت اعتراف کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز