نجات ۲ زن باردار گرفتار در برف و کولاک استان زنجان

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۷:۳۱
کد خبر: ۲۶۴۸۶۴
نجات ۲ زن باردار گرفتار در برف و کولاک استان زنجان
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام کرد: با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر این استان زنان باردار گرفتار در برف به مراکز درمانی زنجان منتقل شدند.

به گزارش برنا غفور آقاجانلو با اشاره به گرفتار شدن ۲ زن باردار در روستای گلیجه استان زنجان به علت بارش برف زمستانی گفت: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر مستقر در عوارضی زنجان-تبریز با دریافت خبر گرفتار شدن این ۲ زن باردار در کولاک به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: زنان باردار گرفتار در برف توسط نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان نجات یافته و به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهارکرد: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر زنجان هم‌اکنون در تمامی پایگاه‌های ثابت و سیار به حالت آماده باش درآمده‌ تا در مواقع لزوم به یاری حادثه دیدگان احتمالی بشتابند.

وی از آمادگی امداد کوهستان جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد و گفت: نیروهای امداد کوهستان جمعیت هلال احمر زنجان نیز در آمادگی کامل بسر می برد تا به محض اطلاع از وقوع پیشامدهای مربوطه در نواحی کوهستانی و برفگیر وارد عمل می‌شوند.

آقاجانلو همچنین با بیان اینکه تمامی نیروهای جمعیت هلال احمر استان به ویژه نیروهای امداد و نجات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی زنجان در صورت آماده باش قرار دارند اظهار کرد: نیروهای امداد و نجات جاده‌ای مجهز به امکانات  امداد ونجات آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

وی به استقرار نیروهای آموزش دیده جمعیت هلال احمر در محورهای فرعی و اصلی استان زنجان اشاره کرد و گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان از زمان آغاز بارش برف در تمامی محورها مستقر شده‌ اند.

آقاجانلو در پایان ابراز کرد: از هموطنان تقاضا داریم در صورت امکان سفرهای غیرضروری را به روزهای بعد موکول کنند.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز