جزییات جدید از ضرب و جرح امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی:

یکی از ضاربان حجت الاسلام ˝فروزش ˝دستگیر شد

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۳:۴۹:۰۰
کد خبر: ۵۵۱۶۳
یکی از ضاربان حجت الاسلام ˝فروزش ˝دستگیر شد
یک نفر از عوامل اصلی ضرب و جرح روحانی آمر به ‌معروف و نهی از منكر دستگیر شد.
به گزارش سرویس اجتماعی برنا، یک نفر از عوامل اصلی ضرب و جرح روحانی آمر به ‌معروف و نهی از منكر دستگیر شد.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشكی تهران كه 2 شب گذشته برای نجات یك دختر جوان از چنگال 2 نفر از اراذل و اوباش از جان‌گذشتگی كرد، در آستانه نابینایی چشم راست خود قرار گرفت ولی با عمل جراحی چشم در بیمارستان رسول‌ اكرم(ص) خطر تخلیه چشم او برطرف شد.

حجت الاسلام فروزش در تشریح این واقعه گفت: ساعت 22 شب سه‌شنبه در خیابان شریعتی، پائین‌تر از خیابان ملك به همراه 2 نفر در حال عبور بودیم كه ناگهان صدای فریادهای دختر جوان را شنیدیم.

وی افزود: بلافاصله پس از شنیدن این فریادها به سمت صدا حركت و مشاهده كردیم كه 2 نفر از اراذل و اوباش سوار بر یك موتور برای ربایش یك دختر جوان اقدام كرده‌اند. این اراذل و اوباش قصد داشتند به زور، دختر جوان را سوار بر موتور كرده و با خود ببرند اما این دختر با فریادهای خود درخواست كمك كرده و از سوار شدن خودداری می‌كرد و 2 پسر جوان نیز وی را ضرب و شتم كرده و مورد هتاكی قرار می‌دادند.

حجت‌الاسلام فروزش ادامه داد: با مشاهده این صحنه برای نجات دادن دختر به سمت اراذل و اوباش مهاجم یورش بردیم، اما با مقاومت این مهاجمان روبه‎رو شده و درگیر شدیم. در هنگام درگیری، یكی از آنها كه شیشه نوشابه‌ای در دست داشت، این شیشه را با زدن به بدنه موتور شكست و سپس با آن چندین ضربه به چشم راست من وارد كرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز