اختصاصی/

محاکمه سه شیطان صفت به صورت فوق العاده

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۴:۲۱:۰۰
کد خبر: ۵۵۱۸۱
محاکمه سه شیطان صفت به صورت فوق العاده
پرونده سه مامور قلابی که در جریان سرقت از 21زن تعدادی از آنها را قربانی وسوسه شیطانی خود کرده بودند برای رسیدگی به دادگاه کیفری فرستاده شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، چندی قبل ماموران پلیس ماهشهر در جریان سرقت های سه مرد که با معرفی خود به عنوان ماموران ادارات دولتی به درخانه ها مراجعه و از زنان تنها سرقت می کردند، قرار گرفتم. یکی از مالباختگان در شکایتی به پلیس مدعی شد: چندی قبل سه مرد که خود را مامور اداره برق معرفی کرده بودند به در خانه مراجعه و با تهدید چاقو طلاهایم را با قیچی سرقت و از محل متواری شدند.

در حالی که ماموران تحقیقات برای شناسایی متهمان آغاز کرده بودند، متوجه سرقت های مشابه ای در خرمشهر و آبادان شدند، به همین خاطر تحقیقات گسترده ای در این زمینه آغاز و با چهره نگاری از متهمان عکس این افراد در اختیار گشت های پلیس قرار گرفت.

در بررسی های تخصصی مشخص شد سارقان بیشترین سرقت را در محله سربندر انجام داده اند، به همین دلیل گشت های نامحسوس در این محله مستقر شدند.

تحقیقات برای دستگیری سارقان خشن ادامه داشت تا اینکه اواخر سال گذشته ماموران به سه مرد جوان مشکوک و آنها را زیر نظر می گیرند. ماموران با بررسی بیشتر متوجه شدند این افراد همان تبهکاران فراری هستند. در حالیکه متهمان قصد داشتند از زن تنهای دیگری سرقت کنند، ماموران بلافاصله وارد عمل شده و این افراد را دستگیر کردند.

متهمان به نام های شاهرخ، سیف الله و محمد در بازجویی های اولیه منکر هر گونه جرمی شدند اما پس از روبرو شدن با شاکی ها لب به اعتراف گشوده و به سرقت تحت عنوان مامور اعتراف کردند.

شاهرخ سر دسته باند در بازجویی ها مدعی شد؛ به بهانه پرداخت یارانه یا مامور برق و آب به در خانه می رفتیم و زنان تنها را شناسایی می کردیم، سپس در یک فرصت مناسب از این افراد سرقت می کردیم. با دستگیری متهمان 21زن، سارقان تبهکار را شناسایی و از آن ها شکایت کردند. در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت ماموران احتمال دادند متهمان مرتکب تجاوز به عنف شده باشند. به همین دلیل تحقیقات از مردان تبهکار ادامه پیدا کرد و آنها در بازجویی تخصصی به چند فقره آزار و اذیت زنان اعتراف کردند. با مشخص شدن این موضوع تعدادی از قربانیان نیز از سوی پلیس شناسایی شدند.

با تکمیل پرونده و با توجه به حساسیت ماجرا پرونده برای رسیدگی و صدور حکم به دادگاه کیفری استان خوزستان فرستاده شد تا متهمان به صورت ویژه محاکمه شوند.

نظر شما