دستگیری ۱۹ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در استان تهران

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۸:۵۲:۲۲
کد خبر: ۶۳۱۲۰
دستگیری ۱۹ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در استان تهران
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم استان تهران از دستگیری 19 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در روز گذشته خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، سرهنگ «حسن آبادی» فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اعلام این خبر اظهار داشت : در پی شکایت چند تن از شهروندانمان مبنی بر عضویت در یک شرکت هرمی در رباط کریم و جلب اعتماد آنها از سوی شرکت پس از مدتی مورد سوء استفاده قرار گرفته و تمام سرمایه آنها از سوی اعضای شرکت ضبط شده است پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان رباط کریم قرار گرفت .

وی در ادامه تصریح کرد : ماموران انتظامی با انجام چندین روز کار اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس سرانجام روز گذشته موفق شدند این شرکت هرمی را که در شهر جدید پرند مشغول فعالیت بود را شناسائی و با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه تعداد 19 نفر از اعضای این شرکت را در محل فعالیتشان دستگیر کنند.

سرهنگ حسن آبادی در ادامه بیان داشت: بر اساس اعترافات متهمان و قربانیان این شرکت هرمی، سرکردگان این شرکت قلابی برای جذب افراد جدید شرایطی چون حسن اخلاق و اعتیاد نداشتن به مواد مخدر و سیمای ظاهری مناسب در جهت اعتمادسازی آنها و نیز مشروع و قانونی جلوه دادن فعالیت های خود مطرح می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در خاتمه افزود : در بازرسی انجام شده از محل مذکور تعداد بیشماری جزوات و cd های آموزشی شرکت های هرمی و تعداد دو دستگاه لب تاب و تعدادی تلفن همراه که در آنها شماره های مشریها ثبت شده است به دست آمد.



گفتنی است ، دستگیر شدگان به عنوان متهمان جرایم اقتصادی پس از انجام تحقیقات تمکیلی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز