جزئیات یک پرونده سرقت و تجاوز به عنف

بیهوشی مالباختگان و تجاوز به آنها توسط سارقان حرفه‌ای

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۹:۳۰:۲۶
کد خبر: ۶۳۱۳۵
بیهوشی مالباختگان و تجاوز به آنها توسط سارقان حرفه‌ای
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان حرفه ای كه با خوراندن شیرینی مسموم‏، سرقت و تعرض می كردند،‏ خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، 15 خرداد سال جاری خودرو سمند سفید رنگ سرقتی در محدوده مرکزی پایتخت توسط یگان گشت کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با دو نفر سرنشین به اسامی " احمد و علی " توقیف شد و متهمان را به پایگاه و خودرو را به پارکینگ منتقل کردند .

2 متهم دستگیر شده ( احمد و علی ) در تحقیقات پلیسی به عمل آمده منکر هرگونه دخالت در رابطه با سرقت خودرو شده و اظهار داشتند که خودرو را از دوستشان به امانت گرفته اند.

با توجه به این که علت و نحوه سرقت در سامانه پلیس دقیقاً مشخص نشده بود، مالباخته که زن میانسالی بوده به پایگاه هشتم دعوت شد .

وی در مقابل افسر پرونده گفت: سارقان به اسامی فوق و یک نفر دیگر به نام " کامران " چند روز قبل به علت انجام معامله ملکی، با یک جعبه شیرینی به منزل من ( واقع در شمال شهر ) آمدند که با خوردن شیرینی بیهوش شدم و روز بعد در بیمارستان لقمان به هوش آمدم .

مالباخته ادامه داد : همسایه های مجتمع مسکونی که متوجه بیهوشی من شدند مرا به بیمارستان آورده اند ‏، از طرفی این افراد بعد از بیهوشی ام ، نزدیک به 500 میلیون تومان از اموال منزلم را به سرقت برده و متواری شده اند .

پس از هماهنگی دادیار محترم شعبه دوم داسرای جنایی تهران و دستور قضایی برای بازرسی منزل متهمان اخذ شد .

کارآگاهان در بازرسی از منزل متهم علاوه بر کشف اموال سرقتی حتی شیرینی تازه آغشته به مواد بیهوش کننده را نیز به همراه انبوهی از اسناد جعلی و اموال سرقتی متعلق به زن مالباخته همین پرونده کشف کردند .

در روز بعد از دستگیری معلوم شد سه نفر از کارگران پارکینگ خودرو بیهوش شده و به بیمارستان لقمان منتقل شده اند .

ماجرا از این قرار بود که " احمد رضا و علی " وقتی که خودشان را در چنگ پلیس دیدند برای فرار از دست پلیس داخل پارکینگ به افسران جوان گفتند : جناب سروان حالا که ما دستگیر شده ایم این شیرینی ها تازه است و حیف است خراب شود .

کارآگاهان پلیس با توجه به این که در حین انجام مأموریت بودند از خوردن شیرینی خودداری کرده و پیشنهاد متهمان را رد کردند .

امّا کارگران پارکینگ شیرینی ها را تحویل گرفته و خوردند و لحظاتی بعد این سه نفر پس از بیهوشی به بیمارستان منتقل شدند .

با کشف این اموال و حضور زن مالباخته و همچنین وضعیت کارگران پارکینگ ، متهمان چاره ای جز اعتراف نداشتند و گفتند : دوست دیگرمان به نام " کامران " با زن مالباخته از قبل آشنا بود و آنها می خواستند یک ملک بلاصاحب را با جعل اسناد ( با کمک زن مالباخته ) به صورت کلاهبرداری به یکی از شهروندان بفروشند.

متهمان ادامه دادند: بین آنان اختلاف پیش آمد و در آن روز با رفتن به منزل این زن به ظاهر می خواستیم از رفع کدورت کنیم امّآ در واقع قصد ما از رفتن به منزلش سرقت از منزل این زن و انتقام بود .

در تحقیقات بعدی در این پرونده، زن مالباخته اظهار داشت که به وی پس از بیهوشی تعرض شده است.

در ادامه تحقیق در این پرونده مشخص شد یک نفر دیگر به همین شیوه مورد سرقت قرار گرفته و شاکی پس از بیهوشی مورد تجاوز قرار گرفته است که پرونده شکایت آن در پایگاه ششم پلیس آگاهی در حال بررسی است .

با دعوت از شاکی دوم پرونده ، وی متهمان دستگیر شده را شناسایی کرد . این زن به افسر پرونده گفت : یکی از متهمان با همسرم دوست است . این افراد فهمیده بودند که من با همسرم اختلاف دارم و شب قبل با یک جعبه شیرینی به منزلمان آمده بودند تا به اصطلاح ما را آشتی بدهند ما شیرینی نخوردیم و آنها شیرینی را در خانه گذاشته و رفتند. بعد از خوردن شیرینی ما مسموم و بیهوش شدیم .

در شکایت سوم مشابهی معلوم شد متهم اصلی این پرونده یک زن و شوهر را به عنوان میهمان به خانه اش دعوت کرده که شوهر این زن بعد از خوردن شیرینی بیهوش امآ زن پس از آنکه فهمید متهمان قصد تعرض به او را دارند ، از آن خانه فرار کرد .

در ادامه رسیدگی متهم سوم این پرونده در پی تلاش شبانه روزی کارآگاهان در 21 خرداد ماه سال جاری دستگیر شد .

سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : متهمان دارای سوابق اتهامی در زمنه های جعل و کلاهبرداری و مواد مخدر بودند که تحقیقات بیشتر در خصوص سایر اتهامات این افراد ادامه دارد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز