بیش از ۲۴ هزار حبه قرص محرک جنسی کشف شد

۱۳۹۰/۰۶/۱۶ - ۱۶:۰۷:۱۲
کد خبر: ۷۵۱۴۹
بیش از ۲۴ هزار حبه قرص محرک جنسی کشف شد
با پیگیری ماموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه، یک محموله داروهای‌قاچاق شناسایی و بیش از 24 هزار حبه انواع قرص‌های محرک جنسی کشف و ضبط شد.
 به گزارش سرویس اجتماعی برنا، در پی وصول اخبار و اطلاعاتی به پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه مبنی بر ورود غیر مجاز مقادیر فراوانی لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق از نقاط مرزی غیر مجاز استان توسط قاچاقچیان و افراد سودجو، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای آن پلیس قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، بررسی های به‌عمل آمده حاکی از آن بود قاچاقچیان پس از ورود لوازم بهداشتی و داروهای غیر مجاز، اقدام به دپوی آنها در انبارهای خود نموده و در فرصت مناسب لوازم و داروهای مذکور را با استفاده از خودروهای عمومی به کرمانشاه و سایر استان های کشور انتقال می دهند.

این گزارش می افزاید: سرانجام پس از مدتی کار اطلاعاتی مشخص شد  یکی از قاچاقچیان پس از بارگیری یک محموله از داروهای غیر مجاز در یکدستگاه مینی بوس، در حال انتقال آن به شهر کرمانشاه می باشد که بلافاصله ماموران به محور شناسایی شده عزیمت و خودرو را متوقف کردند.

این گزارش حاکی از آن است، در بازرسی های بعمل آمده از خودرو مذکور ، تعداد 24 هزار و 300 حبه انواع قرصهای محرک جنسی غیر مجاز خارجی بهمراه 347 عدد وسایل آرایشی و بهداشتی غیر مجاز که به صورت ماهرانه ای در داخل کارتن کولر گازی جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

گفتنی است؛ در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر شده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

نظر شما