رییس کلانتری ۱۲۲ دربند:

زورگیران و کیف قاپان در پایتخت دستگیر شدند

۱۳۹۰/۱۱/۱۰ - ۱۵:۳۷:۳۱
کد خبر: ۹۴۲۷۶
زورگیران و کیف قاپان در پایتخت دستگیر شدند
سرهنگ رسول قنبری، از دستگیری دو سارق کیف قاپ و زورگیر حرفه ای در طرح امنیت محله محور خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ رسول قنبری، رییس کلانتری 122 دربند، از اجرای طرح امنیت محله محور در سطح حوزه استحفاظی این کلانتری و دستگیری دو زورگیر حرفه ای خبر داد.

رییس کلانتری 122 دربند ادامه داد: بر حسب تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ و بنابر درخواست شهروندان تهرانی مبنی بر اجرای طرح امنیت محله محور، ماموران زیر مجموعه این کلانتری اقدام به اجرای طرح پیشگیری از سرقت و برخورد با زورگیران و کیف قاپان در شمال تهران کردند.

سرهنگ قنبری افزود: در این طرح که طی روز گذشته انجام شد ماموران این کلانتری با حضور در مناطق جرم خیز منطقه افراد مظنون و سابقه دار درباره جرایم کیف قاپی و زورگیری را تحت نظر قرار داده و موفق شدند دو سارق زورگیر حرفه ای را شناسایی و دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: این دو متهم از مدتی پیش با همدستی یکدیگر اقدام به زورگیری و کیف قاپی از شهروندان محدوده دربند کرده و باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند که دستگیری آن‌ها در این طرح باعث رضایت شهروندان شد.

هر دو متهم پس از تکمیل پرونده و اعتراف به جرایم خود به ده‌ها فقره سرقت نیز اعتراف کرده و برای بررسی تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز