در ۲۴ اسفندماه؛

رزمایش طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا می‌شود

۱۳۹۰/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۱:۱۳
کد خبر: ۹۷۰۹۹
رزمایش طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا می‌شود
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از اجرای رزمایش طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی در 24 اسفندماه خبرداد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار اسکندر مؤمنی در حاشیه مراسم آماده‌باش نوروزی همیاران پلیس و پلیس‌یاران نوجوان و جوان در جمع خبرنگاران بر ضرورت وجود "عزم و اراده ملی" برای انضباط و ایمنی در رفت و آمد تاکید کرد و اظهارداشت: کاهش 20 هزاری نفری تلفات سوانح رانندگی نشانگر نقش عمده آموزش و پرورش و دانش آموزان است، زیرا وجود هر همیار و پلیس یار در هر خودرو به منزله یک پلیس راهنمایی و رانندگی است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، "شتاب و عجله" را مهمترین علت تصادفات و تلفات جانی در سال 90 عنوان کرد و گفت: منشأ اکثر تخلفات و سوانح، شتاب و عجله شناخته شده است.

سردار مومنی با اشاره به اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی از 10 اردیبهشت ماه از شهروندان خواست تا فرصت باقیست، نسبت به انجام معاینه فنی و مطمئن بودن از ایمنی خودرو اقدام کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از شهروندان خواست از شتاب و عجله در رانندگی در این ایام به شدت اجتناب کنند، زیرا جریمه برای ما هدف نیست، اما برای حفظ جان هموطنان ناچاریم که قانون را اجرا کنیم.

وی از اجرای رزمایش طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی در روز چهارشنبه 24 اسفندماه در جوار حرم مطهر امام راحل(ره) خبرداد و گفت: این رزمایش که بزرگترین رزمایش دهه‌های اخیر است، با مشارکت نیم میلیون نفر از کارکنان دستگاه‌های مختلف از جمله راهداری، هلال احمر، اورژانس، شهرداری‌ها و بازرسان نامحسوس برگزار می‌شود.

سردار مومنی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است که موج اول سفرهای نوروزی از عصر پنج‌شنبه 25 اسفند آغاز شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره مقررات ترافیکی مربوط به شب چهارشنبه آخر سال گفت: در این رابطه تمهیدات ترافیکی برای روان‌سازی ترافیک پیش‌بینی شده است و همه همکاران ما از ظهر فردا نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدام می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز