رییس کلانتری ۱۰۱ تجریش:

سارقان لوازم داخلی خودرو در دزاشیب دستگیر شدند

۱۳۹۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۹:۳۸
کد خبر: ۹۷۱۲۴
سارقان لوازم داخلی خودرو در دزاشیب دستگیر شدند
سرهنگ سعید کفراشی، رییس کلانتری 101 تجریش، از دستگیری دو سارق لوازم داخلی خودرو که با یکدیگر همدست بودند، خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ سعید کفراشی، رییس کلانتری 101 تجریش تشریح کرد: چند روز قبل یکی از شهروندان به کلانتری شکایت کرد که لوازم داخلی خودروی شخصی‌اش به سرقت رفته است و در این خصوص اقدامات ماموران آغاز شد تا سارق یا سارقان دستگیر شوند.

وی ادامه داد: روز بعد نیز تعدادی دیگر از شهروندان به ماموران مراجعه و موردی مشابه را گزارش دادند، که با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع مراتب ضمن هماهنگی با سرکلانتری اول پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، اقدامات برای دستگیری متهم یا متهمان آغاز شد.

سرهنگ کفراشی عنوان کرد: با توجه به شیوه مشابه سرقت‌ها گمان بر آن رفت که همه سرقت‌ها توسط یک یا دو سارق انجام شده است بر همین اساس مراقبت و تجسس برای شناسایی متهم آغاز شد که طی آن ماموران به یکی از سارقان سابقه دار منطقه مظنون شده و برای دستگیری وی اقدام کردند.

وی عنوان داشت: تحقیقات ادامه داشت تا این‌که ماموران گشت انتظامی موفق شدند این فرد را شناسایی کنند که بلافاصله او را دستگیر کرده و برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل کردند.

کلانتر 101 تجریش اضافه کرد: این متهم در بازجویی‌های به جرم خود اعتراف و در اعترافات خود به همدستی با سارق دیگر اشاره کرد و بر همین اساس این متهم نیز ساعاتی بعد هنگام سرقت اموال داخلی یک خودرو، شناسایی شده و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و برای انجام تحقیقات به اداره آگاهی منتقل کردند.

گفتنی است؛ هر دو متهم در تحقیقات به جرایم خود اعتراف کرده‌اند.

نظر شما