خسروآبادی در گفتگو با برنا خبر داد:

شهرستان گردی برای نوروز تهرانی ها پیش بینی شده است

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۹:۰۶
کد خبر: ۲۶۲۵۳۹
شهرستان گردی برای نوروز تهرانی ها پیش بینی شده است
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با اشاره به برنامه های این اداره برای تعطیلات نوروز گفت: شهرستان گردی برای نوروز تهرانی ها پیش بینی شده است.

رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در گفتگو با برنا با اعلام این خبر افزود: تصمیم داریم تهران کارت را که سال گذشته برای گردش نوروزی تهرانی ها داشتیم توسعه کمی و کیفی دهیم. برای این منظور می توانیم از سازمان ها خدمات رسان و یا موسسات خصوصی که خودشان اعلام آمادگی کرده اند بهره ببریم تا این خدمات را گسترش دهیم.

وی با اشاره به اقدام جدید این اداره برای ارائه خدمات نوروزی نسبت به سال گذشته تصریح کرد: خیلی از شهروندان تهرانی غیر از شهر تهران علاقمند به گردش در شهرستان های اطراف تهران هستند درصدد هستیم بتوانیم این امکان را نیز فراهم کنیم.

خسروآبادی ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران آمادگی برگزاری جلسات سه گانه را برای هماهنگی در این زمینه با فرمانداران، شورای شهر و شهرداریهای شهرستان ها دارد تا با توافق هم شهروندان شهرهای دیگربه تهران بیایند و هم تهرانی ها با حضور در شهرهای مختلف با فرهنگ و آثار آن مناطق آشنا شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز