از تاریخ ۴ آبان ماه؛

هفته فرهنگی ژاپن در تهران برگزار می‌شود

۱۳۹۱/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۴۸۷۳
هفته فرهنگی ژاپن در تهران برگزار می‌شود
هفته فرهنگی ژاپن در تهران از عصر روز پنجشنبه 4 آبان شامل ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری کشور ژاپن در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، سید صادق پژمان مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: برنامه‌های هفته فرهنگی ژاپن طی مراسمی از ساعت 18 روز پنجشنبه افتتاح می‌شود و تا 6 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی در ارتباط با برنامه‌های جانبی مراسم افتتاحیه هفته فرهنگی ژاپن اظهار داشت: در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس، نقاشی، صنایع‌دستی، کاردستی، اوریگامی و مجسمه برپا خواهد شد و گروه موسیقی ژاپن نیز در مراسم افتتاحیه به اجرای قطعاتی می‌پردازند.

پژمان اجرای تئاتر توسط کودکان ایرانی و ژاپنی، آموزش اوریگامی به کودکان، خوشنویسی اسامی کودکان به زبان ژاپنی، کارگاه نقاشی از چهره کودکان با عنوان مانگا و عکاسی از کودکان با لباس ژاپنی را از جمله برنامه‌های روز جمعه پنجم آبان از ساعت 10:30 اعلام کرد و گفت: ساعت19:30 تا 21 روز جمعه، موسیقی ژاپنی در فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود.

وی در ارتباط با برنامه‌های سومین روز از این ویژه برنامه فرهنگی تصریح کرد: کارگاه گل‌آرایی ژاپنی، آموزش آشپزی ژاپنی و کارگاه تهیه چای ژاپنی از ساعت 15 تا 18 روز شنبه 6 آبان ماه در فرهنگسرای ارسباران برپا می‌شود. علاقه‌مندان برای بهره‌برداری از این برنامه‌های فرهنگی می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان دكتر شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان ارسباران مراجعه کنند.

نظر شما