در پی برگزاری فعالیت‎های انساندوستانه در فرهنگسرای نیاوران؛

سیدعباس سجادی مورد تقدیر دفتر سازمان ملل متحد قرار گرفت

۱۳۹۳/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۵:۳۲
کد خبر: ۲۳۷۰۶۳
سیدعباس سجادی مورد تقدیر دفتر سازمان ملل متحد قرار گرفت
عباس سجادی مدیر فرهنگسرای نیاوران مورد تقدیر سازمان ملل قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا،نمایشگاه هنر انساندوستی با همکاری دفتر برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل متحد در تهران و بنیاد آفرینش های هنری نیاوران 25 مهر تا 9 آبان سال جاری برگزار شد و با استقبال قابل توجه علاقمندان و حضور شخصیت های صاحب نام بین المللی همراه بود. جمع قابل توجهی از اهالی فرهنگ و هنر، اساتید برجسته هنرهای تجسمی ، دیپلمات های مامور در تهران از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند و همچنین کیتارو آهنگساز مشهور ژاپنی و همینطور شهرداد روحانی آهنگساز برجسته ایرانی نیز میهمانان ویژه این نمایشگاه هنری بودند. عواید حاصل از فروش آثار در نمایشگاه هنر انساندوستی به برنامه جهانی غذا و مبارزه با فقر و گرسنگی در جهان اختصاص یافت.

نگار گرامی نماینده برنامه جهانی غذا با توجه به برگزاری موفق این رویداد در مراسمی که به میزبانی دفتر سازمان ملل متحد در تهران برگزار شد با اهدای لوح تقدیرنامه رسمی از سیدعباس سجادی مدیرعامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران قدردانی کرد.
درابتدای این جلسه، نگار گرامی ضمن قدردانی از مدیرعامل و کلیه کارکنان بنیاد آفرینش های هنری نیاوران اظهار داشت: این نمایشگاه با موفقیت و اقبال بسیار خوبی برگزار شد و ما از هر جهت راضی و خوشحال بودیم. امیدوارم چنین برنامه های ارزشمند و فرهنگی با همکاری هنرمندان ایرانی و به نفع اهداف انسان دوستانه به صورت مستمر در بخش های مختلف کشور برگزار شود و در آینده نیز شاهد برگزاری رویدادهای اینچنین باشیم. اما نکته مهم این است که این برنامه آغاز همکاری های مشترک ما و مجموعه فرهنگسرای نیاوران خواهد بود.

نماینده برنامه جهانی غذا در ایران افزود:فرهنگسرای نیاوران برای برگزاری برنامه های هنری و خصوصا نمایشگاه ها از قابلیت خاصی برخوردار است و یکی از مکان های بسیار زیبا و مناسب در این بخش محسوب می شود اما آن چیزی که از جاذبه های محیطی این مکان اهمیت بیشتری دارد مدیریت صحیح و همکاری همه جانبه عوامل و کارکنان این مجموعه است. در تمام مدت برگزاری نمایشگاه ما احساس میکردیم که عضو یک گروه هستیم و روحیه تیمی و انجام کارها در زمان مشخص و دقیق خیال ما را از بابت برگزاری یک نمایشگاه خوب راحت ساخت. باید بگویم وقتی با دوستان و دیپلمات های سایر کشورها در خصوص این نمایشگاه صحبت کردم بسیاری از آنها راغب شدند که در زمینه برنامه های فرهنگی و هنری با این مجموعه همکاری داشته باشند و این برای من باعث خوشحالی است.

سیدعباس سجادی مدیرعامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران نیز در سخنانی با تاکید بر اهمیت فعالیت های بین المللی در حوزه فرهنگ و هنر تصریح کرد:با توجه به تاکیدی که رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی و همچنین آقای جنتی وزیر محترم بر موضوع دیپلماسی پویا و فعال فرهنگی دارند ما فعالیتمان را در این حوزه بیشتر کردیم و فرهنگسرای نیاوران بر منظور گسترش ارتباطات بین المللی به فعالیت های خود در این حوزه ادامه می دهد. به عنوان مثال ما در مهر ماه با مشارکت مراکز و سفارت خانه های برون مرزی9 برنامه بین المللی داشتیم و جناب آقای جنتی پس از دریافت گزارش این فعالیت ها باز هم بر ضرورت گسترش هرچه بیشتر فعالیت های مجموعه در این بخش تاکید فرمودند.

سجادی افزود:خوشبختانه ظرفیت ، انگیزه و توان برگزاری این رویدادها در فرهنگسرای نیاوران وجود دارد و ما امروز آمادگی خودمان را برای همکاری بیشتر با سازمان ملل متحد و همینطور سایر سازمان ها و نهادهای بین المللی در راستای گسترش فعالیت های فرهنگی مشترک اعلام می نماییم.

در پایان این نشست لوح تقدیر رسمی برنامه جهانی غذا از نگار گرامی به سید عباس سجادی اهدا شد.

گفتنی است نمایشگاه «هنر انسان دوستی» با نمایش آثاری از 100 هنرمند صاحب نام هنرهای تجسمی همچون عباس کیارستمی ،

پرویز تناولی ، پرویز کلانتری ، محمود فرشچیان، محمد احصایی و... با هدف کمک به برنامه جهانی غذا از تاریخ 25 مهر ماه تا 9 آبان در فرهنگسرای نیاوران با استقبال گسترده علاقمندان برگزار شد.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز