«یک نذری ساده» برای زائران کربلای معلی در اربعین حسینی

۱۳۹۳/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۴:۵۱
کد خبر: ۲۳۹۰۸۰
«یک نذری ساده» برای زائران کربلای معلی در اربعین حسینی
ویژه‌برنامه «یک نذری ساده» برای زائران پیاده‌روی نجف تا کربلا در اربعین حسینی با مشارکت شهروندان تهرانی در فرهنگسراهای سراسر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا،این برنامه به نیابت از مادران شهدایی که کربلا را ندیدند با تهیه بسته‌های آجیل مشکل‌گشا برگزار و این بسته‌ها با نذرهای نقدی و غیر نقدی دوستداران اهل بیت(ع) تامین می‌شود. قرار است این بسته‌های نذری در موعد پیاده‌روی ایام اربعین از نجف به سمت کربلا در اختیار زائران امام حسین(ع) قرار بگیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند نذرهای غیر نقدی خود را به میزان دلخواه شامل مغز فندق، توت خشک، کشمش، مغز بادام، نخودچی و مغز پسته تهیه و در زمان اجرای طرح به پایگاه‌های جمع‌آوری نذرها مستقر در فرهنگسراها تحویل دهند. نذرهای نقدی هم از طریق صندوق‌های مستقر در فرهنگسراها یا واریز به شماره حساب 100794617471 به نام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تمام شعب بانک شهر جمع‌آوری می‌شود.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از شهروندان علاقه‌مند به شرکت در بسته‌بندی این اقلام دعوت می‌کند روزهای اول و دوم آذرماه مصادف با 28 و 29 محرم از ساعت 9 تا 17 به پایگاه‌های طرح «یک نذری ساده» مستقر در فرهنگسراهای تهران مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز