نهاوندیان و جنتی نمایشگاه پوستر «جهان عاری از خشونت» را افتتاح کردند

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۳:۵۷:۰۴
کد خبر: ۲۶۰۴۹۰
نهاوندیان و جنتی نمایشگاه پوستر «جهان عاری از خشونت» را افتتاح کردند
نمایشگاه پوستر «جهان عاری از خشونت» با آثار برگزیده طراحان گرافیک ایران و جهان عصر جمعه 17 بهمن ماه با حضور محمد نهاوندیان و علی جنتی در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری برنا، در مراسم افتتاح نمایشگاه پوستر «جهان عاری از خشونت» محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی مرادخانی معاون امور هنری این وزارتخانه حضور یافتند.
 
این نمایشگاه با همکاری سایت «تودی پوسترز» و با مدیریت «علی وزیریان» برای نخستین بار و با نمایش93 اثر از هنرمندان ایران و جهان در گالری فرهنگسرای نیاوران برپا شده است.



در این نمایشگاه آثار هنرمندان طراح گرافیک ایران و کشورهای ایتالیا، فرانسه، فنلاند، لهستان، صربستان، چین، اوکراین، بلاروس، ترکیه، مکزیک، کره جنوبی، روسیه، اکوادور، عراق، تایوان و ماکائو به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه با همکاری سایت طراحان مستقل ایران و با حمایت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و علاقمندان می توانند از 17 بهمن تا پنجم اسفند ماه در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران از آثار طراحان ایران و 17 کشور بازدید کنند.

جهان عاری از خشونت و افراط گری در شصت و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در 25 سپتامبر سال 2013 از سوی مقام محترم ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی مطرح شد و به دنبال آن سایت طراحان مستقل ایران (تودی پوسترز)، اقدام به برگزاری نمایشگاهی از پوسترهای هنرمندان ایران و جهان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز