پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی جوان افتتاح شد

۷۵۵ اثر از ۵۰۶ هنرمند در جشنواره تجسمی جوان

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۲۰:۲۹:۰۰
کد خبر: ۴۲۶۳
۷۵۵ اثر از ۵۰۶ هنرمند در جشنواره تجسمی جوان
عصر امروز 15 دی‌ماه، پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی با حضور مسوولان حوزه هنری و هنرمندان در موسسه فرهنگی هنری صبا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار تجسمی برنا، عصر امروز 15 دی ماه (چهارشنبه) پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی با حضور محسن مومنی رئیس حوزه هنری، مسعود شجاعی‌طباطبایی دبیر جشنوراه و مرتضی گودرزی دیباج مدیر بخش هنرهای تجسمی حوزه در موسسه فرهنگی هنری صبا افتتاح شد.

1694هنرمند جوان 4394 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که 697 هنرمند مرد و 997 هنرمند زن بودند. در این میان 755 اثر از 506 هنرمند به نمایشگاه راه یافت.

تعداد آثار راه یافته به نمایشگاه در رشته‌های مختلف به این شرح است؛ 160 اثر نقاشی، 143 اثر طراحی، 123 اثر کاریکاتور، 113 اثر تصویرسازی، 76 اثر پوستر، 97 اثر خوشنویسی و 43 اثر حجم. در بین هنرمندان راه یافته به نمایشگاه هم 256 هنرمند زن و 250 هنرمند مرد بودند.

این نمایشگاه از 15 دی تا چهار بهمن در معرض دید علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی قرار می‌گیرد و مخاطبان می‌توانند برای تماشای آن به موسسه فرهنگی-هنری صبا واقع در حد فاصل خیابان‌های طالقانی و بزرگمهر خیابان برادران شهید مظفر مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز