حضور چشمگیر هنرمندان استانی در سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۳:۰۰
کد خبر: ۸۵۵
حضور چشمگیر هنرمندان استانی در سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر
حدود 40 درصد آثار از مجموع كل آثار ارسال شده به دبیرخانه سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، متعلق به هنرمندان استان تهران و 60 درصد متعلق به هنرمندان شهرستان‌هاست كه نشان از حضور چشمگیر هنرمندان استانی در این دوره از جشنواره است.
به گزارش سرویس فرهنگ‌وهنر برنا، در این دوره از برگزاری جشنواره حضور هنرمندان استانی بسیار چشمگیر بوده و  بخش گسترده‌ای از آثار از سوی این هنرمندان به دبیرخانه ارسال شده‌است.

هنرمندانی از تمامی استان‌های كشور در جشنواره حضور پیدا كرده‌ و  از 197 شهر  آثار ارزنده‌ای در سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر ثبت نام شده‌اند. 

از مجموع كل آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره حدود 40 درصد آثار متعلق به  هنرمندان استان تهران و 60 درصد متعلق به هنرمندان شهرستان‌هاست كه در مقایسه با دوره‌های پیش و رویدادهای مشابه میزان حضور هنرمندان شهرستانی با افزایش روبرو بوده است.

بر اساس این آمار، جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر توانسته بر اساس یكی از اهداف دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی كه  مقوله تمركززدایی است عمل كرده و  با حضور و استقبال هنرمندان سراسر كشور تمامی مراكز استان و هنرمندان شهرستانی را جذب كند.

سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در هفت رشته نقاشی، پوستر، كاریكاتور، خوشنویسی، نگارگری، عكاسی، سفال و سرامیك، همایش علمی و بخش‌های متعدد جنبی از 12 بهمن تا 12 اسفندماه در تهران و همزمان در 20 استان كشور برگزار خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز