مظفری:

مجموعه‌های قدیمی پخش شود، مردم لذت بیشتری می‌برند

۱۳۹۱/۰۶/۲۷ - ۱۵:۴۷:۳۳
کد خبر: ۱۰۲۴۵۲
مجموعه‌های قدیمی پخش شود، مردم لذت بیشتری می‌برند
بازیگر مجموعه «روزهای زندگی» تاکید کرد اگر مجموعه‌های ماندگار سال‌های قبل روی آنتن برود، برای مخاطب جذاب‌تر است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا به نقل از سوره سینما، مجید مظفری بازیگر با تجربه سینما و تلویزیون درباره کم‌کاری خود و دیگر بازیگران باسابقه سینما اظهار داشت: صبح با انگیزه از خواب بلند می‌شوم، اما این با انگیزگی تنها نیم ساعت دوام دارد. خیلی زود متوجه می‌شوی که بستری برای فعالیت و در مسیر قرار دادن انگیزه نیست.

مظفری ادامه داد: بیکاری، فصل مشترک همه ماست. فکر می‌کنم دوستان دیگر هم چندان فعالیتی در حوزه سینما و تلویزیون ندارند و این مساله بسیار تلخ است. اگر بخواهی راجع به این فضا با مسوولان به طور جزئی صحبت کنی به آن‌ها برمی‌خورد.

بازیگر «سگ کشی» افزود: اگر بخواهی به مساله کمبود بودجه و امکانات برای پیاده کردن طرح‌هایت اشاره کنی به آن‌ها برمی‌خورد. انگار هیچ کار مثبتی برای انجام دادن نیست. آثار تولیدی تلویزیون و سینما کیفیت لازم را ندارند.

مظفری ادامه داد: اگر فیلم‌ها و مجموعه‌های ماندگار قدیمی را پخش کنند تاثیر بیشتری دارد و مردم لذت مضاعف از این آثار می‌برند تا این‌که به تولید آثار نازل بپردازیم. ما هنرمندان اگر کار نکنیم بیمار می‌شویم. نوعی ناامیدی و پوچی بستر فعالیت سینما و تلویزیون را فراگرفته است.

مجید مظفری بازی در فیلم‌های سینمایی «مسافران»، «سگ کشی»، «تقاطع»، «در مسیر تندباد» و ... را در کارنامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز