بازیگری موضوع یک فیلم سینمایی؛

شایقی فیلمنامه «بازیگر، نابازیگر» را می‌نویسد

۱۳۹۱/۰۶/۲۷ - ۱۵:۴۶:۲۱
کد خبر: ۱۰۲۴۵۳
شایقی فیلمنامه «بازیگر، نابازیگر» را می‌نویسد
سیامک شایقی از نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «بازیگر،نابازیگر» خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، سیامک شایقی کارگردان سینما، درباره فعالیت جدید خود اظهار داشت: متاسفانه با توجه به شرایط نابرابر و بد اکران و وضعیت نامطلوب تولید سینما تقریبا همه همکاران من دستشان به‌کار نمی‌رود. با ناامیدی همه ما، سینما در حال نیمه تعطیل است.

وی افزود: اکران‌های نامناسب و نا برابر آثارسینمایی، تنگ بودن دایره ممیزی در ارائه پروانه ساخت و نمایش و مجموعه ای از شرایط باعث این وضعیت حساس شده است.

شایقی ادامه داد: موکول شدن بخشی از روند پروانه ساخت به اتحادیه تهیه‌کنندگان باعث شده این بحث صنفی گاهی به ضرر سینما تمام شود. طی کردن این مجرا و لزومی که در عضو شدن و حق عضویت دادن و زیرمجموعه آن‌ها قرار گرفتن وجود دارد، باعث شده اغلب سینماگران تمایلی به طی کردن این روند را نداشته باشند.

این کارگردان افزود: مدتی است در حال کار روی فیلمنامه سینمایی با نام «بازیگر، نابازیگر» هستم که در آن به مقوله بازیگری در داستانی دراماتیک می‌پردازم. این فیلمنامه هم اکنون در مرحله طرح است. مذاکرات و رایزنی با چند تهیه کننده انجام داده‌ام که در صورت به نتیجه رسیدن و فراهم شدن شرایط سال آینده این فیلمنامه را جلو دوربین خواهم برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز