آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره تسنیم اعلام شد

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۷:۰۵
کد خبر: ۱۲۶۰۹۸
آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره تسنیم اعلام شد
تا پایان مهلت شركت در جشنواره تسنیم تا یک هفته وقت باقی است.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از معاونت امور جشنواره‌ها، بازرگانی و بین الملل انجمن سینمای جوانان ایران، آخرین مهلت شركت در جشنواره تسنیم اول تیرماه اعلام شد.

جشنواره در سه بخش فیلم كوتاه، فیلمنامه و عكس از 22 تا 24 مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

تشویق جامعه هنری كشور و ترغیب هنرمندان برای پرداختن به موضوعات مرتبط با قرآن كریم و استفاده از ظرفیت هنر برای ثبت و انتقال نقش قرآن در جوامع اسلامی و ایجاد زمینه مناسب برای رقابت سازنده در جهت ارتقاء سطح كیفی و كمی هنر فیلمسازی با محوریت قرآن و عترت از اهداف جشنواره تسنیم – آیات قرآنی است.

در بخش موضوعات جشنواره نیز آمده است: سبک زندگی قرآنی، آموزه‌های اخلاقی مبتنی بر قرآن و عترت، قصص قرآن، انسان از منظر قرآن، قرآن كتاب بیداری، ایثار و شهادت در قرآن و معارف اهل بیت، سیمای پیامبر اسلام (ص) در قرآن، نیكی به پدر و مادر و صله رحم، نماز و واجبات الهی، آثار و بركات نیكی در زندگی مردم، كسب روزی حلال و معاملات اسلامی از دیدگاه قرآن و عترت، انفاق در قرآن، جهاد از دیدگاه قرآن، پوشش و عفاف از منظر قرآن و عترت.

دومین جشنواره تسنیم – آیات قرآنی توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز