حبیب اسماعیلی در گفت‌وگو با برنا:

«بیتابی بیتا» ۲۵ میلیونی شد

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۶:۳۴
کد خبر: ۱۲۶۱۴۸
«بیتابی بیتا» ۲۵ میلیونی شد
حبیب اسماعیلی گفت: فیلم سینمایی «بیتابی بیتا» ظرف سه روز به فروشی معادل 25 میلیون تومان دست پیدا کرد.

حبیب اسماعیلی به خبرنگار سینمایی برنا گفت: فیلم سینمایی «بیتابی بیتا» که اکران آن از چهارشنبه 22 خردادماه آغاز شده است، ظرف سه روز به فروشی معادل 25 میلیون رسید.

وی در ادامه افزود: این فیلم در 18 سینما در تهران اکران می‌شود و درخواست اکران آن در سه سینمای مشهد و یک سینما در اصفهان را داده‌ایم؛ اما هنوز این اکران‌ها آغاز نشده است.

این پخش‌کننده در پاسخ به این سؤال که ارزیابی شما از فروش این فیلم چیست، گفت: با توجه به اینکه در این سه روز فضای کشور کاملاً انتخاباتی بود، نباید این سه روز را ملاک قرار دهیم.

این پخش‌کننده خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه موضوع «بی‌تابی بیتا»، موضوع روز جامعه است، فکر می‌کنم جوانان ارتباطات خوبی با آن برقرار کنند و بعد از انتخابات فروش فیلم قابل‌توجه باشد.
 
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تلفن‌همراه رئیس‌جمهور» همچنین درباره فروش این فیلم نیز گفت: این فیلم نسبت به مدت اکرانش از فروش خوبی برخوردار بوده است.

وی افزود: «تلفن‌همراه رئیس‌جمهور» تا به امروز به فروش 450 میلیون تومانی دست پیدا کرده است.

اسماعیلی توضیح داد: این فیلم در 17 سینما در تهران اکران می‎شود؛ ضمن آنکه درخواست اکران برای شهرهای اصفهان،کرمان و ارومیه را هم داده‌ایم و هنوز اکران در این شهرها آغاز نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز