فریال بهزاد در گفت‌وگو با برنا:

در فیلم جدید روایت‌گر زندگی دختران چاق هستم / چاقی معضل قرن است

۱۳۹۲/۰۷/۱۵ - ۰۴:۴۳:۰۸
کد خبر: ۱۴۳۳۹۰
در فیلم جدید روایت‌گر زندگی دختران چاق هستم / چاقی معضل قرن است
فریال بهزاد گفت:مشغول نگارش فیلمنامه ای با نام «حریر» هستم اثری که در فضای کاملا متفاوت به رشته تحریر در آمده است و سعی کرده از منظر اجتماعی به مقوله جامعه بپردازد.

فریال بهزاد در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی برنا پیرامون فعالیت این روزهایش گفت: مشغول نگارش فیلمنامه ای با نام «حریر» هستم اثری که در فضای کاملا متفاوت به رشته تحریر در آمده است و سعی کرده از منظر اجتماعی به مقوله جامعه بپردازد.
او اضافه کرد: در «حریر» ما به معضل چاقی دختر جوانی می‌پردازیم که در جامعه و زندگی شخصی اش به خاطر این موضوع به مشکل برخورد کرده است ما سعی کردیم در روایت این موضوع به سوی کمدی نرویم و موضوع را از منظر کاملا جدی و روانشناسانه مورد نقد قرار دهیم.سال‌ها پیش این سوژه را از روی خاطرات دوست صمیمی ام که اتفقا چتق است برداشتموهمان لحظه تصمیم گرفتم این سوژه را به فیلمنامه بدل کنم .

وی ادامه داد: این فیلم قرار است در بخش خصوصی ساخته شود و امیدوارم به خاطر سوژه متفاوتش بتواند در گیشه هم با اقبال مواجه شود. اگر مشکل خاصی رخ ندهد این اثر را 1الی 2 ماه دیگر کلید می‌زنیم.
ب
هزاد در مورد انتخاب بازیگر نقش اصلی در این سریال گفت: با توجه به اینکه ما در عرصه گریم آنقدر ها قوی نیستیم ترجیح می دهم از یک بازیگر چاق استفاده کنم تا اینکه به سراغ یک بازیگر مطرح بروم و به کمک گریم او را چاق کنم چرا که این موضوع ممکن است به باور پذیر بودن این اثر لطمه بزند.

این کارگردان در پایان گفت: اکثر ما در فامیل و خانواده فردی چاق را در اطرافمان داریم و به همین خاطر به نوعی با زندگی انها آشنا هستیم در هر حال این قصه برای اکثر آدم ها جذاب است. چرا که در شرایط کنونی با وجود این‌که تناسب اندام حرف اول را می زند اما جامعه با دلیل کم کاری و استفاده از فست فود با شدت به سمت چافی در حال حرکت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز