هادی کاظمی در گفت‌وگو با برنا:

تعداد تماشاگر مهم نیست؛ میزان اثرگذاری اهمیت دارد/ خودم را کمدین نمی‌دانم

۱۳۹۲/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۸:۴۱
کد خبر: ۱۴۵۱۶۹
تعداد تماشاگر مهم نیست؛ میزان اثرگذاری اهمیت دارد/ خودم را کمدین نمی‌دانم
هادی کاظمی گفت: بر این باورم تعداد تماشاگرانی که به تماشای کار من می‌نشینند مهم نیست، بلکه میزان اثرگذاری کار من بر مخاطبان اهمیت دارد.

هادی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی برنا گفت: این روزها مشغول بازی در سریال «شاهگوش» به ‌کارگردانی داوود میر باقری هستم و در این اثر به نوعی نقش متفاوت را در فضای متفاوت بازی می کنم. 
 
او ادامه داد: طنز میرباقری نسبت به سایر کارگردانهالی که در این فضا کار می کنند متفاوت است و او سعی دارد از زوایه جدیدی مسائل را مطرح کند او بیشتر در آثارش به سراغ طنز موقعیت می رود و از این جهت این کار برای مخاطبان جذابیت های خاص خودش را دارد.

کاظمی که به موازت این کار در مجموعه «شوخی کردم» مهران مدیری هم به ایفای نقش می پردازد در مورد حضورش در این اثر تصریح کرد: مهران مدیری کارگردان کار بلدی است و به خوبی می داند که چطور یک مجموعه پر مخاطب و آبرومند را بسازد این اثر هم به لحاظ کلی در راستای سایر کارهای مدیری است اما به لحاظ ساختاری با آن آثار تفاوت های دارد.

وی افزود: در این مجموعه مسائل بیشتر در قالب اپیزودیک مطرح می شود و از این جهت با سایر کارهای طنز مدیری که شکل مجموعه داستان دارد متفاوت است.

هادی کاظمی در مورد کارهای اخیرش که از طریق رسانه های تصویری پخش می شود خاطر نشان کرد: برخلاف برخی که برای‌شان مدیا کاری که از آن اثرشان پخش می شود مهم است برای من این موضوع اهمیت چندانی ندارد چرا که بر این باورم تعداد
 تماشاگرانی که به تماشای کار من می نشینند اهمیت چندانی ندارد بلکه میزان اثر گذاری آن مهم است.

بازیگر سریال «قهوه تلخ» در پایان در مورد علاقه‌اش برای بازی در سریال‌های کمدی گفت: من خودم را کمدین نمی‌دانم چون تعریف کمدین با بازیگری که گاه در نقش های طنز بازی می کند یا اینکه این فضا را به خوبی می شناسد کاملا متفاوت است. افرادی مانند چارلی چاپلین نمونه یک کمدین واقعی هستند وگرنه امثال ما تنها تجربه بازی در فضای کارهای طنز را داریم.

نظر شما