حامد عنقا در گفت‌وگو با برنا درباره حضور مدیران جدید سینمایی:

به انفجار سینما چیزی نمانده است/ رضاداد استاد درمان وضعیت اورژانسی سینماست

۱۳۹۲/۰۸/۲۷ - ۰۳:۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۴۸۵۳۱
به انفجار سینما چیزی نمانده است/ رضاداد استاد درمان وضعیت اورژانسی سینماست
حامد عنقا: رضاداد استاد درمان بیماری‌های اورژانسی سینماست و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مسکنی را برای این بحران فراهم کند.

حامد عنقا در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی برنا پیرامون شرایط کنونی سینما گفت:متاسفانه سینما این روزها در شرایطی خوبی به سر نمی‌برد و مشکلاتی که در این عرصه وجود دارد به قدری زیاد است که چیزی به انفجار آن نمانده است.
وی در مورد حضور مدیران جدید در عرصه سینما تصریح کرد: خوشبختانه برخلاف دوره گذشته افرادی در عرصه فرهنگ و هنر و سینما پستهای مدیریتی را دارا شدند که به لحاظ سواد و دانش فرهنگی و هنری در سطح بالایی برخوردار هستند و همگی این دوستان کارنامه درخشانی در این حوزه دارند.
او اضافه کرد:خوشبختانه علی جنتی که مدتی است به عنوان وزیر ارشاد دولت روحانی انتخاب شده از تسلط زیادی در امورفرهنگی برخوردار است او مدتی ریاست شبکه یک را برعهده داشته و به همین دلیل اشراف خوبی در این حوزه دارد. افرادی نظیر جعفری جلوه ، طباطبایی نژاد و رضا داد هر کدام افراد توانمندی هستند و ارتباط بسیار خوبی با اهالی هنر دارند.
عنقا ادامه داد: من با اکثر این دوستان در زمان های مختلف کرده ام اما با این حال بر این باورم مشکلی که سینما ما در حال حاضر با آن مواجه است علاج کوتاه مدت ندارد و باید در دراز مدت به ان رسیدگی کرد چرا که هر آن ممکن است مانند یک غده چرکی سر باز کند. به همین دلیل از مدیرانی که در حوزه فرهنگی کار می کنند نمی توان انتظار داشت که در دوران مدیریت‌شان برای آن‌چه که در طول این سال‌ها بر سینمای ما روا شده درمانی بیندیشند.
نویسنده «قلب یخی» در مورد این‌که در شرایط کنونی باید چه راهکاری اتخاذ کرد گفت: البته بسیاری از مدیران ما که در حال حاضر عهده دار مسئولیت هستند نظیر رضا داد، استاد درمان بیماری‌های اورژانسی سینما است و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مسکنی را برای این بحران فراهم کند اما واقعیت این است که ما باید به فکر درمان اساسی در این راه باشیم.
عنقا در پایان گفت: این روزها مشغول نگارش فیلمنامه‌ سریالی برای رسانه‌های تصویری هستم اما چون هنوز کار در مرحله پیش تولید قرار نگرفته است نمی‌توانم اطلاعات بیشتری را در این حوزه در اختیارتان قرار دهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز