فراخوان شرکت در کارگاه‌های آموزشی جشنواره سینماحقیقت منتشر شد

۱۳۹۲/۰۸/۲۷ - ۱۳:۴۵:۱۸
کد خبر: ۱۴۸۵۷۵
فراخوان شرکت در کارگاه‌های آموزشی جشنواره سینماحقیقت منتشر شد
فراخوان شرکت در کارگاه‌های آموزشی (وُرک شاپ) هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران: سینماحقیقت منتشر شد.

به گزارش  خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این «مرکز» در راستای اهداف خود پیرامون توسعه پژوهش و تحقیقات زیربنایی در مباحث تئوریک سینمای مستند ایران و همزمان با برگزاری هفتمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت (۱۹ تا ۲۶ آذرماه ۱۳۹۲)، کارگاه‌های آموزشی این جشنواره را با حضور استادان ایرانی و خارجی برگزار خواهد کرد.

برپایه این گزارش، شرایط عمومی شرکت در کارگاه‌های آموزشی جشنواره بین المللی سینماحقیقت، آشنایی اولیه با مفاهیم اساسی در سینمای مستند است و متقاضیان می‌توانند فرم ثبت نام در این کارگاه‌ها را تکمیل کرده و تحویل دفتر معاونت پژوهش و تحقیقات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نمایند. ضمن اینکه بزودی ثبت نام اینترنتی کارگاه‌های جشنواره روی سایت رسمی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نشانی www. defc. ir نیز امکان پذیر خواهد بود.

عناوین کارگاه‌های آموزشی هفتمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت نیز به این شرح است: تئوری جدید در مورد انسان‌شناسی تصویری؛ بیان شخصی در فیلم مستند؛ مستند داستانی؛ از پیش تولید تا پخش؛ حقایق دیجیتال؛ نقش تهیه کننده در سینمای مستند و شیوه‌های نوین در توزیع آثار مستند.

با توجه به ظرفیت پذیرش محدود کارگاه‌های آموزشی جشنواره «سینماحقیقت»، اولویت حضور با افرادی است که زود‌تر ثبت نام کرده‌اند. ضمن اینکه به تمامی شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها، گواهی شرکت داده خواهد شد.

گفتنی است: آخرین مهلت شرکت در این کارگاه‌ها، روز دهم آذرماه ۱۳۹۲ اعلام شده است و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد تحقیقات و پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی (تلفن ۸۸۵۱۱۴۶۶) تماس بگیرند.

هفتمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت با شعار «حقیقت بهترین راهنماست»، طی روزهای ۱۹ تا ۲۶ آذرماه ۱۳۹۲ در شهر تهران برگزار خواهد شد.
روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز