نمایش «بی‌سرزمین‌تر از باد» با استقبال هنرمندان روبرو شد

۱۳۹۲/۰۸/۲۷ - ۱۷:۳۶:۱۵
کد خبر: ۱۴۸۶۸۵
نمایش «بی‌سرزمین‌تر از باد» با استقبال هنرمندان روبرو شد
نمایش «بی‌سرزمین‌تر از باد» که مدتی است به کارگردانی حسن باستانی در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، با استقبال هنرمندان روبرو شد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، هایده حائری، حسن تسعیری، اسماعیل خلج، جهانبخش سلطانی، جمشید گرگین، رضا فیاضی، هادی مرزبان، بیژن امکانیان، شیرین یزدانبخش، احمد آسوده، علیرضا درمیشیان، مریم معترف، اسماعیل براری، هادی حوری، شکرخدا گودرزی، قاسم جعفری، فرهاد تفرشی، وحید گلستان، مسعود آب پرور، کوروش خزائی، شکرخدا گودرزی و صدیقه صحت از جمله هنرمندانی بودند که تا کنون از این نمایش دیدن کرده‌اند. نمایش «بی‌سرزمین‌تر از باد» که به حمله اعراب به ایران و سقوط امپراطوری ساسانی و در ‌‌نهایت به واقعه عاشورا اشاره دارد از ۲۶ آبان ماه طبق روال گذشته هر شب ساعت 30: 20در سالن استاد سمندریان روی صحنه می‌رود.

در این نمایش محمد ساربان، ناصر عاشوری، حسین بختیاری، فاطمه سرلک، محسن علی محمدی، مهدی رحیمی و حسن دوشا در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین «سامان پورسلیمانی» به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، «هلیا کریمی»، «داوود ونداده» و «مهسا شعبان‌زاده» مدیران صحنه، «فرنوش فرجندی» طراحی لباس و صحنه، «آرش تنهایی» طراح پوس‌تر و بروشور، «فرجام نیک فرجام» عکاس، «امیر پاسنگی» مدیر روابط عمومی این نمایش را برعهده دارند.

گفتنی است، نمایش «بی‌سرزمین‌تر از باد» هر شب ساعت 30: 20در سالن استاد سمندریان روی صحنه می‌رود. علاقه مندان به تماشای این آثار نمایشی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیط، به سایت www. tamashakhaneh. ir/ticket مراجعه و یا با شماره‌های ۸۸۳۱۱۶۰۰ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس حاصل فرمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز