برنا گزارش می دهد:

بالاخره بازدید ایوبی از پشت صحنه فیلم فرمان آرا کلید خورد

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۸:۰۲
کد خبر: ۱۷۱۷۷۹
بالاخره بازدید ایوبی از پشت صحنه فیلم فرمان آرا کلید خورد
دکتر حجت‌الله ایوبی با همراهی برخی مسوولان و مدیران از پشت صحنه‌ی فیلم بهمن فرمان آرا بازدید کرد.

دکتر حجت‌الله ایوبی با همراهی برخی مسوولان و مدیران از پشت صحنه‌ی فیلم بهمن فرمان آرا بازدید کرد. 
«معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی با همراهی "عباس کاظم ابراهیم ابوالحمه" معاون وزیر ورزش و جوانان، دکتر"فائزطه العبیدی"مدیر کل اداره فرهنگ و هنر وزارت ورزش جوانان و "باسم مطلب شحیل" مدیر کل بخش موسیقی جمهوری عراق از پشت صحنه فیلم جدید بهمن فرمان آرا بازدید کرد.
عوامل و دست اندرکاران تولید فیلم " دلم می خواد..." به کارگردانی بهمن فرمان آرا که در حال حاضر به روزهای پایانی فیلمبرداری نزدیک می‌شود،شامگاه سه شنبه 13 اسفند در پارک "آب و آتش" تهران میزبان دکتر "حجت الله ایوبی" و هیأت مهمان از جمهوری عراق بودند.
در این دیدار "علی تقی‌پور" تهیه کننده، امید سهرابی" نویسنده فیلمنامه،"رضا کیانیان" بازیگر اصلی و "بهمن فرمان آرا" کارگردان فیلم "دلم می‌خواد..." توضیحاتی را درباره روند تولید این فیلم به مهمانان عراقی و رییس سازمان سینمایی ارائه کردند.
بنا بر این گزارش، دکتر "حجت الله ایوبی"پیش از این نیز در روند بازدیدهایش از پشت صحنه فیلم‌های سینمایی، در تاریخ پنجشنبه 24 بهمن، از پشت صحنه فیلم "آتش بس 2" به کارگردانی تهمینه میلانی بازدید و با عوامل این فیلم درباره روند تولید گفت و گو کرد.
ایوبی همچنین در برنامه‌های آتی خود نیز بازدید از پشت صحنه دیگر فیلم های سینمایی را در دستور کار قرار داده است.
بر اساس این گزارش، پیش از برنامه بازدید از پشت صحنه فیلم "دلم می خواد..." ،هیأت عراقی با حضور در مهمانی و ضیافت "علیرضا رضا داد" دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر که به منظور تکریم از هیأت‌های انتخاب و داوری آثار این دوره از جشنواره در هتل انقلاب ترتیب داده شده بود،شرکت کردند.
این هیأت عراقی که در پاسخ به سفر دو هفته پیش رییس سازمان سینمایی به عراق، عصر روز سه شنبه 13 اسفند به ایران آمده‌اند ،تا شنبه 17 اسفند مهمان سازمان سینمایی خواهند بود.
بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، هیأت عراقی در روزهای 14 تا 17 اسفند بازدید از: دفتر انجمن سینمای جوانان ایران،موزه سینما،فیلمخانه ملی ایران،پردیس‌های سینمایی،موسسه رسانه های تصویری،امکانات سینمایی و انجمن سینمای جوانان استان قزوین و تماشای فیلم" رستاخیز" احمد رضا درویش با دوبله عربی را در دستور کار دارند.» 
اوایل هفته، حجت‌الله ایوبی قصد داشت که در پشت صحنه‌ی فیلم فرمان‌آرا حضور پیدا کند اما به محض اطلاع از حضور خبرنگاران در میانه‌ی راه از این بازدید صرف نظر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز