برنا گزارش می دهد:

منوچهر محمدی: «فرشته‌ها با هم می‌آیند» عید فطر اكران خواهد شد

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۷۳۵۱۹
منوچهر محمدی: «فرشته‌ها با هم می‌آیند» عید فطر اكران خواهد شد
منوچهر محمدی گفت: با توجه به تعداد بالای فیلم های سینمایی متقاضی در نوروز به این نتیجه رسیدیم كه از اكران این فیلم در نوروز 93 منصرف شویم.

منوچهر محمدی تهیه‌كننده سینما كه با تهیه‌كنندگی فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت درباره دلایل اكران این فیلم در عید فطر توضیح داد:با توجه به تعداد بالای فیلم های سینمایی متقاضی در نوروز به این نتیجه رسیدیم كه از اكران این فیلم در نوروز 93 منصرف شویم.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، محمدی همچنین گفت: در اكران نوروزی سهم هر یك از فیلم‌ها از سینماهای تهران و شهرستان كم و در نهایت نمایش فیلم‌های نوروزی در سینماها محدودتر می شود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در عید فطر در گروه سینما آزادی اكران شود.
وی همچنین در مورد برنامه های آینده اش در سال 93 گفت: فیلمنامه هایی با موضوعات مختلف اجتماعی و فرهنگی برای ساخت در سال 1393 در دست دارم و در حال حاضر مشغول بررسی طرح این فیلمنامه ها هستم.
وی ادامه داد:قطعی شدن ساخت هر كدام از این طرح‌ها و فیلمنامه‌ها به شرایط تولید و همچنین حال و هوا و موقعیت خاص خودمان بستگی دارد. هنوز مشخص نیست كدامیك از طرح ها را خواهیم ساخت، اما آنچه مسلم است در كنار اكران دو فیلم «میهمان داریم» ساخته محمدمهدی عسگرپور و «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، سال آینده یك فیلم سینمایی خواهم ساخت.
«فرشته‌ها با هم می‌آیند» اولین تجربه فیلمسازی حامد محمدی است كه پیش از این فیلمنامه‌های موفقی را نوشته است. این فیلم درباره روحانی جوانی است كه زندگی ساده‌ای دارد و با به دنیا آمدن سه قلوهایش زندگی‌اش دچار مسایلی می‌شود ولی او و همسرش با عشق بر مشكلات خود فائق می‌آیند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز