کارگردان "چراغ قرمز" در گفت‌وگو با برنا

تنوع اکران بالارفتن فروش فیلم‌ها را در پی دارد

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۴:۰۰
کد خبر: ۱۷۹۳
تنوع اکران بالارفتن فروش فیلم‌ها را در پی دارد
علی غفاری تنوع در اکران فیلم‌های سینمایی را امری تاثیرگذار بر فروش فیلم‌های روی پرده توصیف کرد.
علی غفاری درباره اکران فیلم سینمایی "چراغ قرمز" به خبرنگار سینمایی برنا گفت: در میان فیلم‌هایی که به تازگی به اکران درآمده‌اند، "چراغ قرمز" تنها فیلمی است که در ژانر کمدی ساخته شده است. این اثر کمدی آبرومند و طنزی انتقادی-اجتماعی است و امیدواریم اکرانی موفق را تجربه و در جذب مخاطبان موفق عمل کند.

وی در ادامه درباره همزمانی اکران این اثر با برگزاری بیست‌نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: فکر می‌کنم اگر فیلمی فاکتورهای لازم برای جذب مخاطب را داشته باشد، در هر شرایطی تماشاگر را به سالن‌های سینما می‌کشاند و مسلما آغاز جشنواره و اکران در فصل زمستان تاثیری بر میزان فروش آنها نمی‌گذارد.

کارگردان "چراغ قرمز" افزود: در سال‌های گذشته نیز فیلم‌های بسیاری داشتیم که در فصل زمستان و زمان برگزاری جشنواره فجر به روی پرده رفته‌اند و حتی بسیاری از آنها به فروش قابل توجهی نیز دست یافته‌اند.

غفاری همچنین درباره آثاری که هم اکنون بر پرده سینماهای کشور هستند، گفت: اکران زمستانی امسال تنوع بسیار خوبی دارد و فیلم‌های روی پرده در ژانرهای گوناگونی ساخته شده‌اند و مسلما این امر سبب جلب نظر مخاطبان با سلایق گوناگون می‌شود.

این سینماگر در پایان تنوع در اکران را عاملی تاثیرگذار بر فروش آثار توصیف کرد و گفت: تنوع در اکران باعث می‌شود مخاطبی که برای دیدن اثر مورد علاقه خود به سینما آمده است به دیگر آثار نیز توجه کند و در چنین شرایطی فیلم‌هایی که در یک زمان اکران می‌شوند تاثیر مثبتی بر یکدیگر می‌گذارند.

اکران عمومی فیلم سینمایی "چراغ قرمز" از چهارشنبه اول دی‌ماه در 22 سالن در تهران و به سرگروهی سینما آزادی و  در 10 شهرستان آغاز شده است.

این اثر درباره بهروز جوان ساده‌دلی است که در اثر اتفاقاتی درگیر ماجرای یک قتل می‌شود و این موضوع ماجراهایی را برای او به ‌وجود می‌آورد. پوریا پورسرخ، الناز شاکردوست، مجید یاسر، انوشیروان ارجمند، نعیمه نظام‌دوست و محسن قاضی‌مرادی بازیگران این فیلم هستند.
نظر شما