سعید ابوطالب در گفتگو با برنا

"آب ما را با خود برد" دوباره تصویربرداری می شود

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۸۴۲
آب ما را با خود برد دوباره تصویربرداری می شود
مستند " آب ما را با خود برد"ساخته سعید ابوطالب که تاکنون 80درصداز تصویربرداری خود را سپری کرده ، با امکانات و تکنولوژی پیشرفته مجددا تصویربرداری می‌شود.
سعید ابوطالب در این‌باره به خبرنگار سینمایی برنا گفت: با اینکه 80 درصد از تصویربرداری این مستند انجام شده بود، ولی با فراهم شدن یکسری تکنولوژی جدید تصمیم گرفتیم مجددا بخش هایی از کار را تصویربرداری کنیم.

وی در ادامه افزود: مستند "آب ما را با خود برد" تنها مستندی است که از تمامی جزایر خلیج فارس تصویر دارد و به دلیل بکر بودن این موضوع ترجیح دادیم تصاویر به نحو بهتر و با دقت بیشتر گرفته شود.

این مستندساز درباره موضوع این مستند نیز گفت: در این مستند سعی شده تا گوشه‌ای از زیبایی زیر آب و بسترهای مرجانی و رُسی خلیج فارس به تصویر كشیده شود. به اعتقاد من تا به حال در چنین عمقی، چنین كار علمی گسترده‌ای انجام نشده است و ما با استفاده از تجربه 10 ساله گروه سازنده توانسته‌ایم چنین پروژه‌ای را آغاز كنیم.

ابوطالب افزود: در این مستند بلند، به 14 جزیره مسكونی كرانه خلیج فارس، گونه‌های گیاهی آنها، اقوامی كه در این جزایر زندگی می‌كنند و جاذبه‌های گردشگری منطقه می‌پردازیم كه امیدوارم این فیلم پُرحجم و پُرخطر، در خور نام بزرگ "خلیج فارس" باشد.

"آب ما را با خود برد" به تهیه‌كنندگی مركز گسترش سینمای مستند و تجربی و سعید ابوطالب در مدت زمان 60 دقیقه ساخته می‌شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز